Albert digitalizuje. Papírové cenovky nahrazují moderní displeje
Albert pokračuje v modernizaci obchodů a představování technologických inovací. Od ledna začal testovat elektronické cenovky. Novinka šetří životní prostředí i čas zaměstnanců. Zákazníkům digitální displej vedle ceny přehledně zobrazuje i další informace o produktu, jako je země původu či jakost. Pilotní provoz probíhá ve vybraných odděleních hypermarketu Albert v pražském obchodním centru Galerie Butovice.
Technologická novinka v podobě digitálních cenovek přináší zákazníkům další dávku pohodlí, a ještě více jim usnadňuje nakupování, zaměstnancům zase ušetří čas potřebný k výměně papírových etiket.
„Těší nás, že našim zákazníkům můžeme představit technologickou inovaci, která jim ještě více zpříjemní nakupování,“ říká Tomáš Kořínek z oddělení, které má na starosti inovace v obchodech Albert, a vysvětluje: „Digitální cenovky přináší nakupujícím kompletní a pohodlný přehled o jednotlivých produktech. Vedle ceny na displeji přehledně najdou i další údaje včetně výrobce či země původu nebo jakosti produktů.“
Displeje místo papírových cenovek najdou zákazníci v Albertu v pražských Nových Butovicích v odděleních pečiva, masa a v průběhu února i v úseku ovoce a zeleniny. Tradiční černobílou kombinaci doplňuje žlutá, která zvýrazňuje akční nabídky. „Při vývoji a zavádění elektronických cenovek jsme čerpali také z řady zkušeností od kolegů z Belgie,“ doplňuje Tomáš Kořínek.
Po třech měsících plánuje Albert testovací fázi vyhodnotit a rozhodnout o dalším postupu a rozšíření digitálních displejů do dalších obchodů.
Rychlé a pohodlné nakupování
Albert průběžně investuje do zlepšení nákupního zážitku pro zákazníky. V posledních dvou letech kompletně zrekonstruoval polovinu z více než tří stovek prodejen po celé republice. Proměnou interiérů, exteriérů, infrastruktury, ale zejména skladby sortimentu a služeb, reaguje na potřeby zákazníků a vytváří příjemné místo k rychlému a pohodlnému nákupu.
|
14.2.2019
PředchozíDalší
| | |