Mastercard zavádí zvukovou znělku, placení kartou bude mít svou melodii
Společnost Mastercard rozšiřuje způsoby prezentace své značky o zvukovou podobu. Znělky najdou široké uplatnění - od partitur, přes zvukové logo a vyzváněcí tóny až po čekací melodii telefonních ústředen nebo zvuk označující úspěšnou transakci při placení v obchodě.
„Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Vytkli jsme si náročný úkol: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Je pro nás důležité, aby naše zvuková značka nejen posilovala vnímání firmy, ale také aby ji přijali lidé po celém světě,“ uvedl Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.
https://newsroom.mastercard.com/videos/acceptance/ - přijetí platby https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop/ - - platba v kavárně https://www.youtube.com/watch?v=Gpgc81TKR-Y - filmová verze https://newsroom.mastercard.com/videos/operatic/ - opera verze
|
26.3.2019
PředchozíDalší
| | |