Mastercard zavádí zvukovou znělku, placení kartou bude mít svou melodii

Společnost Mastercard rozšiřuje způsoby prezentace své značky o zvukovou podobu. Znělky najdou široké uplatnění - od partitur, přes zvukové logo a vyzváněcí tóny až po čekací melodii telefonních ústředen nebo zvuk označující úspěšnou transakci při placení v obchodě.

„Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Vytkli jsme si náročný úkol: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Je pro nás důležité, aby naše zvuková značka nejen posilovala vnímání firmy, ale také aby ji přijali lidé po celém světě,“ uvedl Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

https://newsroom.mastercard.com/videos/acceptance/ - přijetí platby
https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop/ - - platba v kavárně
https://www.youtube.com/watch?v=Gpgc81TKR-Y - filmová verze
https://newsroom.mastercard.com/videos/operatic/ - opera verze






Mastercard  |  26.3.2019


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz