Investice do zdravé stravy se může vyplatit
Moderní doba s sebou přináší rozličné množství způsobů stravování, které mají jedno společné: zájem, aby se tělo i mysl cítily dobře. Jedním z hitů poslední doby, který si své fanoušky dokáže najít i mezi milovníky steaků nebo svíčkové se šesti, je rawfood, neboli živá strava. Tento specifický jídelníček je založen na konzumaci potravin zpracovaných za studena, s hlavní myšlenkou vysokého obsahu nutričních látek neznehodnocených tepelnou úpravou. Dnes už jsou raw potraviny ve formě tyčinek či snacků běžně dostupné a naopak začíná být obtížné se zorientovat v jejich kvalitě. Před 13 lety bylo však prakticky nemožné v Čechách kvalitní výživné potraviny sehnat, natož pak v raw kvalitě. Nedostatku na trhu si všimla Tereza Havrlandová a začala sama první raw potraviny vyrábět, přičemž motivací jí bylo vlastní nadšení pro tento styl stravování. Dnes její firma Lifefood vyváží své produkty do celého světa, zaměstnává kolem 120 lidí a dosahuje ročního obratu 160 mil. Kč. Po letech úsilí se nyní snaží na palubu získat investory z řad široké veřejnosti, na crowdfundingové platformě Fundlift spouští investiční kampaň.
Firma Lifefood vyrábí produkty živé stravy od roku 2006 a aktuálně se díky šíři svého produktového portfolia, výrobní ploše a počtu zaměstnanců řadí mezi největší světové výrobce rawfood. Pod vlastní značkou Lifefood, ale i pro privátní značky vyrábí raw krekry, chleby, energy tyčinky, sušenky, chipsy, snacky, čokolády, snídaně, pochutiny, proteiny a tzv. superfoods neboli superpotraviny. Spojení pestrosti produktů, výjimečné chuti, nutriční hodnoty a maximální kvality pomáhá Lifefoodu plnit jeho záměr dodávat zákazníkům prvotřídní produkty, ke kterým se vracejí. Svou činnost Lifefood navíc neustále poměřuje těmi nejvyššími eko standardy a podporuje tak zdravý a udržitelný život na planetě Zemi. Společnost prodává své výrobky ve všech zemích EU a slaví úspěch také např. ve Švýcarsku, Spojených arabských emirátech, Kuvajtu či Hongkongu. Tím ale určitě nekončí, neboť tržní potenciál i nadále roste, a aktuálně má společnost nakročeno na americký a čínský trh.
„Segment zdravých tyčinek a nutričně bohatých snacků zažívá velký boom a podle všech dosavadních ukazatelů tento trend do budoucna nadále poroste. „V Lifefood proto chceme i nadále zůstat leadrem na trhu s nejvyšší kvalitou a inovativními výrobky. Rozhodli jsme se prostřednictvím platformy Fundlift oslovit širokou veřejnost s nabídkou investiční příležitosti, kdy budeme moc rádi, když nás investoři podpoří v našem dalším strategickém rozvoji,“ říká zakladatelka Lifefood Tereza Havrlandová.
Investiční crowdfundingová kampaň Lifefoodu umožňuje získat podíl na základním kapitálu společnosti prostřednictvím koupě tzv. investičních podílů. Celkově firma cílí na získání částky 13 mil. Kč.
Cílem Lifefood je šířit a podporovat zdravý životní styl, k čemuž jako hlavního nástroje využívá vyladěnou chuť svých dobrot. Díky ní výrobky zajímají nejen milovníky raw food, vegetariány nebo vegany, ale cílovým zákazníkem je naprosto kdokoliv. Nyní se k této misi může investicí již od 5 tisíc korun připojit kdokoliv.
|
21.8.2019
PředchozíDalší
| | |