Česká spořitelna umožňuje na všech pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo přepis mluveného slova

Česká spořitelna nově umožňuje ve všech svých pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo on-line přepis mluvené řeči. Stává se tak nejdostupnější bankou pro lidi s různým druhem handicapu. Díky aplikaci DEAFCOM, kterou mají bankéři k dispozici přímo v tabletech na pobočkách České spořitelny, mohou neslyšící nebo nedoslýchaví klienti pohodlně komunikovat s bankéři či po telefonu se zákaznickou linkou. Aplikace nahrazuje fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.

Speciální služby České spořitelny pro osoby s handicapem:
• z celkového počtu 475 poboček je 354 bezbariérových (tři čtvrtiny poboček);
• 64 poboček ve velkých městech je vybaveno orientačním hlasovým majáčkem, který usnadňuje přístup do pobočky a k bankomatům nevidomým klientům;
• bankéři ve všech pobočkách jsou vybaveni tabletem s aplikací DEAFCOM pro znakové tlumočení nebo on-line přepis mluvené řeči. Klienti mohou využít aplikaci DEAFCOM ve svých mobilních zařízeních pro telefonování na naši bezplatnou linku;
• 1 266 z našich 1 784 bankomatů má připojení pro sluchátka a hlasové ozvučení pro nevidomé klienty (téměř tři čtvrtiny bankomatů);
• 159 našich bankomatů je bezbariérových.


Česká spořitelna  |  9.10.2019


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz