Česká spořitelna umožňuje na všech pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo přepis mluveného slova
Česká spořitelna nově umožňuje ve všech svých pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo on-line přepis mluvené řeči. Stává se tak nejdostupnější bankou pro lidi s různým druhem handicapu. Díky aplikaci DEAFCOM, kterou mají bankéři k dispozici přímo v tabletech na pobočkách České spořitelny, mohou neslyšící nebo nedoslýchaví klienti pohodlně komunikovat s bankéři či po telefonu se zákaznickou linkou. Aplikace nahrazuje fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.
Speciální služby České spořitelny pro osoby s handicapem: • z celkového počtu 475 poboček je 354 bezbariérových (tři čtvrtiny poboček); • 64 poboček ve velkých městech je vybaveno orientačním hlasovým majáčkem, který usnadňuje přístup do pobočky a k bankomatům nevidomým klientům; • bankéři ve všech pobočkách jsou vybaveni tabletem s aplikací DEAFCOM pro znakové tlumočení nebo on-line přepis mluvené řeči. Klienti mohou využít aplikaci DEAFCOM ve svých mobilních zařízeních pro telefonování na naši bezplatnou linku; • 1 266 z našich 1 784 bankomatů má připojení pro sluchátka a hlasové ozvučení pro nevidomé klienty (téměř tři čtvrtiny bankomatů); • 159 našich bankomatů je bezbariérových.
|
9.10.2019
PředchozíDalší
| | |