Cashbacku se v Česku daří, portál Tipli roste meziročně o 100 %

Spolu s rostoucím segmentem e-commerce rostou v Česku i cashback portály. Prostřednictvím Tipli.cz bylo v prvních 9 měsících roku 2019 uskutečněno více než 1 % všech transakcí tuzemské e-commerce v celkové hodnotě přes 750 milionů korun. Oproti stejnému období předcházejícího roku to znamená nárůst na dvojnásobek.

Tipli se už několikátým rokem řadí mezi největší tuzemské cashback portály. Disponuje více než 500 tisíci registrovanými uživateli (více než 800 tisíci uživateli spolu se Slovenskem a Polskem) a v prvních 9 měsících roku 2019 byly jeho prostřednictvím uskutečněny transakce ve výši přes tři čtvrtě miliardy korun. Zatímco česká e-commerce roste meziročně přibližně o 17 %, objem transakcí uskutečněných prostřednictvím Tipli se v každém sledovaném měsíci roku 2019 v porovnání s předcházejícím rokem zdvojnásobil.

V Česku navštíví portál Tipli na 2,1 milionu návštěvníků měsíčně, spolu s polským a slovenským trhem jde pak dohromady o více než 4,6 milionu zákazníků. Kromě cashbacku u zhruba 500 e-shopů nebo poskytovatelů služeb nabízí Tipli i zprostředkování akčních nabídek, slevové kupony nebo komunikaci nabídek prostřednictvím letáků.

„I při meziročním růstu kolem 100 % Tipli stále zůstává v zisku, což považujeme za mimořádný úspěch. Jeho prostřednictvím je dnes uskutečněno zhruba jedno procento transakcí tuzemské e-commerce, což odpovídá hodnotě jedné miliardy korun v tomto roce. Aktivně přitom cashbackové portály v Česku využívá zhruba 250 tisíc lidí a celkový objem nákupů, které přes ně v roce 2018 uskutečnili, byl zhruba dvě miliardy korun,“ říká zakladatel Tipli Michal Hardyn.

V nedávné době navázal Tipli spolupráci s portálem Měšec. Zákazníci, kteří se registrují právě prostřednictvím stránky Měšec.cz, získají automaticky platinový VIP účet s výší odměn za nákup zboží a služeb o 5 % vyšší, než je běžně nabízený cashback. „Měšec se dlouhodobě snaží svým čtenářům pomáhat ušetřit a zároveň jim zprostředkovávat zkušenost s novými produkty a službami na našem trhu. I proto věříme, že si díky naší spolupráci více lidí vyzkouší fungování cashback portálů, které u nás dosud využívá méně lidí než například v západní Evropě,“ říká Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor Měšec.cz.

Tipli je také partnerem platební metody Twisto, kterou v Česku v současnosti využívá přes 400 tisíc zákazníků, a které Tipli zprostředkovává cashback odměny. Lidé využívající Twisto si tak mohou v desktopové verzi i mobilní aplikaci vybrat e-shopy s možností cashbacku, který pak využijí v prostředí aplikace a nechají si odměny připsat přímo na svůj Twisto účet.


Tipli.cz  |  15.10.2019


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz