Home Delivery: Gebrüder Weiss pokořil hranici jednoho milionu zakázek za rok
Poptávka po doručování koncovým zákazníkům internetových obchodů v Rakousku a východní Evropě dlouhodobě roste. Divize Home Delivery společnosti Gebruder Weiss, na jejíchž výsledcích se tento trend odráží, překonala v prosinci hranici jednoho milionu doručených zásilek. Do konce letošního roku odhaduje, že celkově doručí přes 1,1 milionu zásilek, což představuje meziroční růst 24%. K rekordnímu počtu odbavených B2C zásilek přispěla významně také Česká republika se sídlem národní centrály Gebrüder Weiss v Jenči. “V roce 2019 jsme doposud doručili v rámci B2C přeprav přes 140 000 zásilek přímo ke koncovým zákazníkům. Představuje to řádově desítky speciálně školených posádek vozů, z nichž každý ujel v průměru více než 300 km za den,” říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.
Službu Home Delivery nabízí Gebrüder Weiss v České republice již od roku 2009, původně pod názvem „GW pro.line home“. Podstatou služby je doručení zboží koncovým zákazníkům internetových obchodů. Spektrum poskytovaných služeb zahrnuje zásilky, SMS a telefonické avízo, doručení v definovaném časovém okně, výnos zásilky do patra, instalaci, odvoz starého spotřebiče, vyřízení vratek nebo doručení na dobírku. „Na tyto přepravy jsou pak nasazovány dvoučlenné týmy, které se postarají o komplexní provedení dodávky, včetně případného odvozu starých spotřebičů. Posádky jsou vybaveny platebními terminály, takže platební operace je přímo na místě možné provádět i bezhotovostně,“ uvádí Jan Kodada.
Obrat za tento segment v České republice přitom v prvním pololetí 2019 meziročně vzrostl o 26,5 %. „V Home Delivery vidíme další potenciál a chceme poskytovat maximální kvalitu služby, stejně jako u všech ostatních typů přepravy. Proto jsme zavedli rozesílání SMS zákazníkům B2C, kterým byla doručena zásilka. Ve zprávě je žádáme o hodnocení našich služeb on-line a daří se nám od nich získávat kvalitní zpětnou vazbu. Značný počet zákazníků následně kontaktujeme i telefonicky, abychom si upřesnili důvody jejich hodnocení a získali další postřehy pro zlepšování a rozvíjení našich služeb,“ vysvětluje Jan Kodada
Rozvíjející se segment E-commerce se odráží v rekordních výsledcích divize Home Delivery společnosti Gebrüder Weiss nejen v České republice. Rychlý růst zaznamenalo i Slovensko se svými 160 000 odbavenými zakázkami, divize Home Delivery registruje rostoucí podíl také na trhu v Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku nebo v Rumunsku. V regionu Rakouska a střední a východní Evropy očekává firma regionální nárůst na úrovni 24 procent ve srovnání s rokem 2018, což představuje předpokládaný celoroční výsledek 1,1 milionu odbavených zásilek.
|
19.12.2019
PředchozíDalší
| | |