Mastercard ocenila banky za výsledky a projekty v oblasti platebních karet v roce 2019

Společnost Mastercard udělila výroční ceny Mastercard Awards 2019 za výjimečné výsledky a projekty v oblasti platebních karet. Ocenění Issuer za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami získala Air Bank. Kategorii Acquirer za největší absolutní narůst objemu akceptovaných karetních transakcí u obchodníků pak ovládla ČSOB. Slavnostní předání cen se konalo na výroční konferenci Mastercard v Pražské křižovatce.

„Blahopřejeme všem oceněným bankám. I v minulém roce se jim v České republice podařilo zrealizovat mnoho inovativních projektů, které pomáhají zvyšovat spolehlivost, bezpečnost a komfort placení českých držitelů karet. Oceňujeme, že české banky vidí v Mastercardu partnera pro realizaci klíčových řešení, a můžeme tak společně posouvat aktuální digitální a smart platební řešení do vyšších úrovní,“ řekl generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko Michal Čarný.

Seznam cen a oceněných společností:

Mastercard Awards 2019

Cena - Společnost - Ocenění za

Issuer - Air Bank - Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami
Acquirer - ČSOB - Největší absolutní narůst objemu akceptovaných karetních transakcí u obchodníků
Premium Card Issuer - Česká spořitelna - Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami
Commercial Card Issuer - Česká spořitelna - Největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými komerčními kartami
Innovations - mBank - První autentizace plateb v mobilní aplikaci pomocí biometrie
Mobile Payments - Air Bank - Nejvyšší počet mobilních transakcí i digitalizovaných karet
Marketing Campaign - Air Bank - Nejefektivnější marketingová kampaň roku
Priceless Prague - ČSOB - První Priceless Cities co-brandovaný program na světě i v ČR
Advisors Special Mention - Komerční banka - Projekt prodeje kreditních karet: Creative thinking project Kreditní karta
Special Mention - UniCredit Bank - Projekt charitativních kiosků podporující výstavbu školy pro postižené děti

Air Bank uspěla celkem třikrát. Odnesla si ještě ocenění Mobile Payments za nejvyšší počet mobilních transakcí i digitalizovaných karet a Marketing Campaign, které dostala za nejefektivnější marketingovou kampaň roku.

Dvě trofeje dostala Česká spořitelna - první za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými kartami a druhou za největší absolutní nárůst objemu transakcí u obchodníků provedených vydanými komerčními kartami. U jedné ceny nezůstala ani ČSOB, které dále uspěla v kategorii Priceless Prague za vůbec první co-brandovaný karetní program na světě.

Držitelem ceny Inovations se stala mBank, kterou jí udělila porota za první autentizaci plateb v mobilní aplikaci pomocí biometrie. Cenu Advisors Special Mention za projekt Creative thinking project Kreditní karta si připsala Komerční banka. A konečně UniCredit Bank si odnesla Special Mention díky svému projektu charitativních kiosků podporujícímu výstavbu školy pro postižené děti.


Mastercard  |  22.1.2020


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz