RESHOPER 2020_MALL PAY: Odložené platby raketově mění chování zákazníků na českých e-shopech
Na pražském letňanském výstavišti proběhne 30. ledna již třetí ročník největší tuzemské akce určené české e-commerce scéně - Reshoper 2020. Přivítá více než více než sto tuzemských i zahraničních firem, které dodávají řešení nebo poskytují služby e-shopům. Součástí akce bude taky partnerský program, poradenská zóna, konference a veletrh. Svou účast na něm už potvrdilo přes čtyři tisíce zástupců českých a slovenských e-shopů včetně vystavovatelů nabízejících různé platební metody.
Zhruba 60 - 70 % započatých objednávek zákazníků na českých e-shopech dnes končí opuštěním košíku. Při obratu 160 miliard korun, který loni přesáhla česká e-commerce, tak hovoříme o potenciální "ztrátě" 240 miliard korun. Důvodem jsou podle analýzy společnosti MALL Pay špatně zvolené platební metody, nevhodně odkomunikovaná cena za dopravu nebo povinná registrace.
Často skloňovaným důkazem, že nové cesty mají smysl, je například raketový růst zájmu o takzvanou odloženku (aktuálně 3 % transakcí u e-shopů, které ji nabízí, a počet roste). Tedy platební metodu, která oddělí platbu zcela od nákupního procesu. Tento "úkrok stranou" dokáže skokově zvýšit procento dokončení nákupu. Zákazník si sám vybírá, jak a kdy zboží zaplatí, zároveň má ale jistotu, že nebude muset platit, pokud se rozhodne zboží vrátit. E-shop oproti tomu dostane své peníze ihned. Díky tomu dokáže udržet i toho nejopatrnějšího zákazníka a získat si jeho důvěru a loajalitu.
|
23.1.2020
PředchozíDalší
| | |