Opatření firem v souvislosti s šířením nákazy koronaviru

„Smlouvy s klienty nyní podepisujeme prostřednictvím sms zpráv, abychom snížili hrozbu šíření koronaviru. Místo schůzek organizujeme hovory přes Skype. Místo přednášek, které běžně pořádáme na akademické půdě, pořádáme webináře přes internet. Poslední přednášky o vývoji ekonomiky a ceny zlata se mělo zúčastnit 300 návštěvníků, alternativní živý přenos nakonec sledovalo 3500 lidí. V posledních dnech vzrostly velké jednorázové obchody nad milion korun trojnásobně. Současné denní tržby vzrostly o 400 procent a přibližují se běžným týdenním prodejům,“ říká Libor Brůna, předseda představenstva tuzemského předního obchodníka s drahými kovy Golden Gate CZ.

“Pečlivě sledujeme aktuální vývoj a reagujeme přísnými hygienickými opatřeními v našem skladu. Všechna zbývající oddělení mají nařízený home office. Zdraví našich zaměstnanců a jejich rodin je pro nás na prvním místě. Jako poděkování za věrnost nyní také poskytneme na každý nákup extra 15procentní slevu na kompletní sortiment, dopravu zdarma a možnost vrácení zboží jsme prodloužili na 45 dní," dodává Karol Guláš, marketingový ředitel společnosti Astratex prodávající spodní prádlo online.

"Nyní jsme v návaznosti na celou situaci omezili fyzickou přítomnost našich zaměstnanců v prostorách společnosti Lifefood. Přítomni jsou pouze ti, bez nichž se neobejde výroba, za nejpřísnějších opatření pro jejich ochranu. Většina administrativního týmu Lifefood pracuje v těchto dnech z domova. Tržby v posledních týdnech paradoxně rostou, lidé totiž v době hrozby šíření koronaviru nakupují více zdravého jídla, a online," říká Tereza Havrlandová, majitelka firmy zaměřené na zdravou výživu Lifefood Czech Republic

"Výdejní okno nemáme, proto jsme zavedli možnost vyzvednutí jídla přímo v restauraci. Zákazníky pouštíme vždy po jednom. Pokud někdo objednává pět a více jídel, doručíme jim jídlo domů zdarma naši zaměstnanci v rouškách. Menší počty si mohou vyzvednout před restaurací nebo od této středy objednat online z damejidlo.cz," říká Helena Slavíková, marketingová manažerka restaurace Spojka Karlín.

„Co se týká situace v showroomech, na základě úpravy vyhlášení a omezení provozu v oblasti obchodu a služeb je v tuto chvíli možné přijímat a vydávat vozy z opravy při omezení počtu lidí na 30 osob na jednom místě. Stejně tak je možné přijímat vozy přivezené odtahovou službou v případě závady, či nehody. Příjem na servis v tuto chvíli nijak neomezujeme. Samozřejmě budeme striktně dodržovat limit 30 osob v jednom místě. Zákazníkům doporučujeme sledovat aktuální situaci, velkou pomocí je také sjednání návštěvy zákazníka na určitou hodinu, resp. na předem domluvený termín. Zaměstnanci dealerství mohou docházet do práce a kromě servisu vykonávat i administrativní činnosti, mohou např. oslovovat zákazníky s nabídkami a dojednávat specifikace poptávaných automobilů prostřednictvím telefonu, e-mailu, stejným způsobem přijímat a potvrzovat objednávky. Stejně jako naši partneři a jejich zaměstnanci i my v rámci importu pečlivě sledujeme aktuální dění a reagujeme flexibilně na vzniklou situaci. Plně respektujeme vládní nařízení a prioritou je pro nás zdraví zaměstnanců, proto například od minulého týdne fungujeme v režimu práce z domova,“ ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus Martin Peleška.


Golden Gate  |  18.3.2020


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz