e-Setkání - nová služba pro asistovaný výběr nemovitosti z bezpečí domova
FINEP přichází s novou klientskou online aplikací e-Setkání, představující bezpečnou alternativu k osobnímu setkání s obchodníkem při výběru nemovitosti. Služba e-Setkání je plnohodnotná alternativa klasického setkání v klientském centru developera. Vytváří anonymní sdílené webové prostředí, ve kterém obchodník klienta provádí na webu a dalších materiálech. Oba současně po telefonu diskutují nad detaily. FINEP vyvinul aplikaci e-Setkání tak, aby fungovala v běžném webovém prohlížeči, což znamená bez potřeby jakékoliv instalace do počítače nebo tabletu zákazníka.
Obchodování na nemovitostním trhu patří v kontextu jiných oborů mezi velice konzervativní. „Každý rok se setkáme s tisíci lidí, vybírajících bydlení. Známe dobře jejich potřeby. Díky tomu víme, že nemovitosti nikdy není možné prodávat jako zboží v eshopu, bez osobního kontaktu, diskuse a odborných rad. Každý klient má svůj příběh a každý vyžaduje individuální řešení, které dokážeme nyní řešit i prostřednictvím nové služby e-Setkání,“ říká David J. Wodinský marketingový a obchodní ředitel společnosti FINEP.
Jak probíhá e-Setkání? V jednoduchých třech krocích.
První krok: Klient si požádá o e-Setkání (skrze odkaz na webu www.finep.cz)
Druhý krok: obchodník si s klientem sjedná vhodný termín e-Setkání
Krok třetí: v daném termínu se obchodník s klientem po telefonu a prostřednictvím sdílené aplikace spojí a společně odprezentuje a předá veškeré informace k nemovitosti a společně vyberou nové bydlení
|
23.3.2020
PředchozíDalší
| | |