10 bezpečnostních doporučení od Scott & Weber pro lidi, kteří i dnes chodí pracovat do kanceláří
Společnost Scott & Weber, která v Praze pronajímá flexibilní kanceláře, přináší přehled deseti tipů, jejichž dodržování lidem pracujícím v kancelářích pomůže vše bezpečně zvládnout i v dnešní době.
1/ Našim klientům, kteří se rozhodnou pracovat v kancelářích, doporučujeme, aby minimalizovali mezilidský kontakt. Lidé by za všech okolností měli mezi sebou udržovat odstup minimálně dva metry. Čím větší odstup budou udržovat, tím menší bude pravděpodobnost nákazy. To platí všude - na ulici, v kancelářích i budovách.
2/ Zredukujte vzájemný kontakt na minimum. Ve Scott & Weber jsme například přistoupili k tomu, že všem klientům předáváme poštu bezkontaktně.
3/ Snažíme se, aby naši klienti v kanceláři pracovali pokud možno sami. Pokud doposud docházeli do coworkingového prostoru, mohou nyní využít naší nabídky pracovat osamoceně v privátních kancelářích nebo malých zasedacích místnostech.
4/ Ve všech prostorech je nutné používat roušky. To platí nejen pro pohyb ve venkovních prostorech, ale také uvnitř budov.
5/ Viditelně respiračně nemocné prosíme o nevstupování do našich prostorů a dodržení domácí dobrovolné karantény.
6/ Našim klientům doporučujeme, aby si pravidelně dezinfikovali ruce, zejména po příchodu z venkovních prostor, ale i po dotýkání se ploch, kterých se dotýká více lidí. Bez předchozího vydezinfikování rukou se nedotýkejte nosu, očí ani úst. Dezinfekce je v našich kancelářích dostatek.
7/ Aby se lidé v našich kancelářích cítili bezpečně, začali jsme do všech prostorů pouštět s pomocí klimatizace dezinfekční páru, která efektivně decimuje viry. Zpřísněná hygienická opatření se projevují také na intenzitě úklidu. Během dne jsou všechna centra spravovaná Scott & Weber dezinfikována minimálně čtyřikrát. Při nočním úklidu je navíc využívána speciální dezinfekce.
8/ Klientům se snažíme usnadnit práci z domova. Mohou k tomu například využívat videokonference. S několika ICT partnery momentálně pracujeme na řešení, které by klientům usnadnilo práci na dálku z domova.
9/ Upozorňujeme klienty, aby si často a poctivě myli ruce. Mytí rukou by mělo trvat alespoň 30 sekund.
10/ Klienty, kteří přicházejí pracovat do sdílených kanceláří neustále informujeme o nově zaváděných bezpečnostních a hygienických opatřeních.
|
24.3.2020
PředchozíDalší
| | |