George v mobilu nově umožňuje volání přímo do klientského centra a automaticky ověří identitu klienta
Klienti mobilního bankovnictví George, kteří mají na svém zařízení nainstalovanou aplikaci pro potvrzování plateb George klíč, se mohou jednoduše telefonicky spojit s klientským centrem. Výhodou tohoto spojení s operátorem je, že díky nové službě “Ověřené volání” klientské centrum ihned ví, kdo volá a nemusí proběhnout identifikace klienta pomocí ověřující otázky a sdělováním osobních údajů.
Automatické ověření identity při volání do klientského centra mohli zatím u Spořitelny využívat pouze klienti, využívající ověření hlasem - tzv. hlasovou biometrii. Nově může automatické ověření využívat při volání do klientského centra také více než 500 tisíc uživatelů mobilní aplikace George klíč.
„Aplikaci George neustále vylepšujeme a díky poslední aktualizaci v ní přinášíme řadu užitečných novinek jako je možnost snadného hlasového spojení s operátorem bez nutnosti jej ověřovat. Díky tomu, že klient má na svém telefonu aplikaci George klíč, víme ihned, kdo přesně volá a můžeme přeskočit úvodní otázky týkající se identifikace klienta,” říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George a doplňuje: „Mezi další novinky nové verze mobilního bankovnictví George je náhled spořicích obálek, které byly dosud jen v internetovém bankovnictví a samozřejmě snadná možnost vyhledat nejbližší pobočku či bankomat i pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Android.”
Podmínkou pro využití služby “Ověřené volání” je mít na svém telefonu nejaktuálnější verzi mobilního bankovnictví George a aplikaci George klíč.”
|
17.6.2020
PředchozíDalší
| | |