Malé i větší investování jednoduše přes mobil. ČSOB spustila pro klienty možnost pořídit si první investici prostřednictvím Smartbankingu
ČSOB naplňuje svou strategii „Digitálně a s lidmi“ – investuje do inovací a digitalizace a neustále zjednodušuje a zkvalitňuje obsluhu svých klientů v pobočkách i online prostředí. Nově představuje možnost sjednání investování prostřednictvím své aplikace Smartbanking a internetového bankovnictví. Klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mohou nyní začít investovat ihned a z pohodlí svého domova.
„Začít s investováním nikdy nebylo jednodušší. Jdeme naproti našim klientům a nabízíme jim další zjednodušení. Každý klient si nyní může sjednat pravidelné investování v mobilní aplikaci Smartbanking nebo internetovém bankovnictví. Následnou správu investic pak provádí v ČSOB Investičním portálu. To všechno bez nutnosti návštěvy pobočky,“ říká výkonný ředitel pro přímou distribuci Josef Šedivý.
Klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mohou nově prostřednictvím mobilní aplikace Smartbanking nebo internetového bankovnictví začít pravidelně investovat do fondů nebo podepsat online smlouvu o investičních službách a investovat i do dalších fondů u nabídky ČSOB přes Investiční portál. To vše z pohodlí domova, bez nutnosti návštěvy pobočky a v pár krocích. Investovat mohou například do fondu ČSOB Bohatství, prostřednictvím kterého investují do neustále se rozvíjejících společností známých po celém světě a podílí se tak na úspěchu společností jako jsou Alphabet (Google), Apple, Facebook, Johnson & Johnson, L‘Oréal, Visa nebo MasterCard.
Po sjednání pravidelné či jednorázové investice má navíc klient o svých investicích vždy přehled díky Investičnímu portálu ČSOB. V portále může klient nejen sledovat vývoj svých investic, ale i sjednávat další. Investovat lze pravidelně již od 500 korun měsíčně.
Spoření i výměnu dokladu jednoduše přes mobil
Další výhodou, kterou přináší Smartbanking, tedy bankovnictví v mobilním telefonu, je ověřování identity. „Tím, že známe identitu volajícího, můžeme s ním mluvit i o velmi konkrétních věcech. Během jednoho telefonátu tak lze vyřešit stavební spoření nebo životní pojištění,“ vysvětluje vrchní ředitel a člen představenstva Jan Sadil. Nově také Smartbanking nabízí možnost přímého propojení s Hypoteční zónou Hypoteční banky bez dalšího přihlašování. Novinkou je i možnost aktualizace nového občanského průkazu prostřednictvím Smartbankingu bez nutnosti hlásit změnu na pobočce.
|
30.6.2020
PředchozíDalší
| | |