Fanoušci českého fotbalu se mohou stát tváří České spořitelny v jejích fotbalových reklamách

- Česká spořitelna podporuje český fotbal v rámci kampaně 12. hráč české fotbalové reprezentace, díky které se mohou fanoušci stát tváří banky v jejích fotbalových reklamách
- Fanoušci si mohou vytvořit vlastní fotbalovou kartičku a nyní také personalizované video s Petrem Čechem a Michalem Bílkem

Česká spořitelna připravila v rámci kampaně 12. hráč české fotbalové reprezentace speciální aktivitu pro fanoušky českého fotbalu, díky níž se mohou objevit v reklamních sděleních banky. Stačí, když si fanoušci vytvoří na www.dvanactyhrac.cz vlastní fotbalovou kartičku a získají na Facebooku nejvíce hlasů. Nejúspěšnější kartičky pak Česká spořitelna zveřejní ve svých fotbalových reklamách. Fanoušci pak mohou svoji tvář objevit např. v tisku, v televizi a nebo ve vlaku vezoucím fanoušky na EURO. Dalšími cenami je setkání s národním týmem, podepsaný dres a jiné věcné ceny.

Fanoušci mají nyní díky České spořitelně také šanci vytvořit si vlastní personalizované video a stát se tak hvězdou sportovních zpráv. K „nové posile“ národního týmu se ve zprávách vyjádří i trenér Michal Bílek a brankář Petr Čech. K vytvoření videa stačí vyplnit základní osobní údaje a připojit fotografii. Všechny potřebné informace fanoušci najdou na internetových stránkách www.dvanactyhrac.cz.

Kampaň 12. hráč české fotbalové reprezentace si klade za cíl propojení národního týmu s fanoušky a posílení pozitivní atmosféry na zápasech reprezentace. Již na podzim loňského roku Česká spořitelna úspěšně realizovala různé akce v souvislosti s kvalifikačními utkáními, ať už to byla facebooková aplikace s fotbalovými kartičkami nebo aktivity na podporu fandění přímo na stadionu (např. rekord v hlasitosti fandění, divácké choreo, focení s národním týmem atd.). Pojítkem všech akcí kampaně jsou samotní fanoušci, kteří se tak stávají její součástí.

Česká spořitelna je pátým rokem sponzorem české fotbalové reprezentace, reprezentačních výběrů od 16 do 21 let a dorostenecké ligy. Pro děti a mládež pak banka rozvíjí projekt nejrůznějších, nejen fotbalových aktivit pod názvem
„S náma na to máš!“.

....................................................................................................................................................................................................nabídka

Creditas termín.vklad - úrok až 4,3 % ročně - zde

Creditas spořicí účet - úrok až 3,5 % ročně - zde

ZUNO Spoření Plus _ - úrok až 2,5 % ročně - zde

AXA spořicí účet ___ - úrok až 2 % ročně - zde

Equa spořicí účet __ - úrok až 2,3 % ročně - zde


................................................................................................................................................................................................................


Česká spořitelna  |  7.6.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz