Partners jako první finančně poradenská společnost otevírá franšízy Partners market
S novým konceptem prodejních a servisních míst, franšíz Partners, umístěných v menších a regionálních městech přichází největší tuzemská finančně-poradenská společnost. Jejich konkurenční výhodou oproti lokálním bankovním pobočkám bude jednak nezávislá a široká nabídka stovek finančních produktů od 52 obchodních partnerů a jednak individuální přístup a finanční plánování. Kromě prodloužené a víkendové otevírací doby či objednání se na určitý čas nabídnou pobočky Partners market i bankomat/vkladomat, koutek pro obsluhu internetového bankovnictví i dětský koutek pro klienty s dětmi.
Franšízy Partners market jsou vedle Klientských center dalším obchodním místem pro Partners bankovní služby, tedy společného projektu Partners a UniCredit Bank. Díky tomuto spojení získají klienti na těchto pobočkách kompletní bankovní služby a širokou paletu bankovních produktů. Franšízy Partners market jsou místem, kde klienti mohou komplexně vyřešit a spravovat veškeré své osobní a rodinné finance. První Franšíza Partners bude otevřena 2. července 2012 v Tišňově na Moravě. Do konce letošního roku se plánuje otevření další 15 až 20 franšíz a závěrem roku 2013 jejich celkový počet naroste na 50.
„Naším cílem je vybudovat viditelnou pobočkovou síť směřující na naše nové i stávající klienty v malých a středních městech a konkurující místní bance či pojišťovákům. Klienti budou mít k dispozici několik set finančních produktů, například spořicí účet s hodně zajímavým úrokem, plnohodnotný bankovní účet při splnění obratu zadarmo, konsolidaci úvěrů, celoroční cestovní pojištění, povinné ručení či pojištění domácnosti se zajímavou slevou, ale i komplikovanější úvěrové, pojistné a investiční produkty,“ říká manažer projektu Martin Pivoda z Partners, a dodává: „Výhodou tohoto obchodního modelu je, že franšízant bude moci využít zázemí silné společnosti, její know-how, ale zároveň bude dostatečně autonomní a zodpovědný za obchodní úspěch franšízy s obrovskou nabídkou finančních produktů, služeb a všech možných akcí, které právě v různých finančních institucích probíhají.“
Franšízanty budou místní lidé, kteří mají dostatek zkušeností z oblasti financí nebo podnikání a mají v dané lokalitě dobré kontakty. Pokud se rozhodnou podnikat, získají vlastní pobočku vybudovanou na klíč v luxusním designu, pro sebe a své zaměstnance zajímavé finanční ohodnocení, analytické zázemí, vzdělávací systém a IT i marketingovou podporu největší finančně-poradenské společnosti na trhu.

....................................................................................................................................................................................................nabídka
Creditas termín.vklad - úrok až 4,3 % ročně - zde
Creditas spořicí účet - úrok až 3,5 % ročně - zde
ZUNO Spoření Plus _ - úrok až 2,5 % ročně - zde
AXA spořicí účet ___ - úrok až 2 % ročně - zde
Equa spořicí účet __ - úrok až 2,3 % ročně - zde
................................................................................................................................................................................................................
|
13.6.2012
PředchozíDalší
| | |