Ve čtvrtině českých domácností mění sportovní svátky alespoň občas rodinnou rutinu
Významným sportovním událostem se alespoň občas podřizuje čas podávání večeře nebo ukládání dětí ke spánku. Uvedlo to 26 % žen dotázaných v anketě GE Money Bank. Jaký však mají samy ženy vztah ke sportu a fandění? Sport pravidelně sleduje jen každá pátá Češka. Nejoblíbenější televizní sportovní přenosy jsou u žen jednoznačně ty hokejové - uvedlo 45 % respondentek. Bodují také velké sportovní svátky, jako jsou letní olympijské hry v Londýně. Sportovní klání či zahajovací a závěrečný ceremoniál se chystá sledovat 66,25 % dotázaných žen.
„Přestože se většina Češek o sport a fanouškovství příliš nezajímá, 68 % z nich připouští, že se cítí hrdé na české reprezentanty, pokud se jim podaří uspět na nějaké významné sportovní události. I pro ně je připravena limitovaná edice fanouškovských platebních karet v atraktivním designu s motivem české vlajky,“ říká Milada Franek, manažerka sponzoringu GE Money Bank.
Letošní léto je bohaté na sportovní svátky všeho druhu a sportovní nadšenci mají program nabitý. Protože za fanoušky jsou obecně považováni spíše muži, zeptali jsme se, jak toto období prožívají jejich ženské protějšky. Pro 26 % z nich znamenají podobné sportovní události alespoň částečnou změnu zavedené rodinné rutiny. 5 % žen uvádí, že se v tomto období vše řídí harmonogramem sportovních přenosů. U 70 % domácností naopak sport na běžné načasování rodinných aktivit nemá vliv.
Pětina (18,75 %) dotázaných žen v anketě GE Money Bank uvedla, že sport sledují pravidelně. Dalších 38,75 % Češek se zajímá o významné sportovní události, 43 % žen však sport nesleduje vůbec nebo téměř vůbec. Přesto celých 68 % žen pociťuje hrdost, když čeští reprezentanti dosáhnou nějakého významného sportovního úspěchu.
Pokud se podíváme na jednotlivé druhy sportu, vede u žen jednoznačně hokej. Na ten se ženy rády podívají ve 45 % případů. Druhým nejoblíbenějším sportem je fotbal, který v televizi sleduje 30 % dotázaných. O poznání méně žen však sleduje další sporty, jako je tenis (17 %), atletika (16 %) či krasobruslení (11 %). Dvě pětiny žen (40 %) neholduje sportu v televizi vůbec.
Výjimku ženy udělají u významných sportovních svátků, jako jsou například nadcházející letní olympijské hry v Londýně. Na všechny své oblíbené sporty se bude dívat 22 % žen. Sporty, ve kterých máme výrazné želízko v ohni, bude sledovat 25,75 % Češek, 18,5 % žen si nenechá ujít alespoň zahajovací či závěrečný ceremoniál.
Fanouškovství je zkrátka životním stylem a podléhají mu i ženy. Nejen pro ně přináší nyní GE Money Bank limitovanou edici fanouškovských platebních karet v originálním designu s českou vlajkou. U kreditních karet mají navíc možnost výběru ze tří výhod: odměnu za každý nákup 5 % a víc po dobu 4 měsíců, 6 měsíců bez poplatku nebo 12 měsíců bez poplatku. Více informací na www.gemoney.cz.
S GE Money Bank na olympiádu do Londýna
Pro všechny, kteří od 14. května do 11. července zaplatí platební kartou GE Money Bank, je připravena soutěž o 4 VIP olympijské zážitky. Ty zahrnují zpáteční letenku Praha – Londýn, ubytování s plnou penzí v luxusním hotelu, vstupenky na sportovní utkání a závody a také VIP vstup do Českého domu. Vítěz čtvrtého kola získá navíc exkluzivní vstupenky na závěrečný ceremoniál letních olympijských her v Londýně. Stačí každou provedenou platbu registrovat pomocí webového formuláře na www.fandetesnami.cz/soutez nebo pomocí registrační SMS zprávy. Čím více transakcí kartou klient provede a zaregistruje, tím vyšší je jeho šance na výhru.
|
2.7.2012
PředchozíDalší
| | |