Nová aplikace Moje Allianz zajišťuje přehled o pojistkách, platbách i poradcích
Po úspěšné pilotní fázi spustila Allianz začátkem září nový klientský portál MojeAllianz, který lidem umožňuje na dálku ovládat pojistné smlouvy, měnit na nich osobní údaje a mít detailní přehled o platbách za pojistné. Součástí této aplikace je nejenom léty prověřená možnost hlásit prostřednictvím internetu pojistné události a sledovat průběh jejich likvidace, ale nově také přehled kontaktů na poradce, kteří s klientem danou smlouvu sjednali a jsou jejími správci. Nový portál www.mojeallianz.cz je určený nejenom klientům Allianz pojišťovny, ale i Allianz penzijního fondu a umožňuje rovněž on-line platby kartou.
„Hodně věcí už dnes lze vyřizovat po telefonu, ale všichni víme, že jasný písemný přehled, dostupný odkudkoli a nonstop, žádný telefonní hovor nahradit nedokáže. Proto přicházíme s aplikací MojeAllianz,“ vysvětluje vedoucí oddělení CRM Allianz pojišťovny Václav Filip. Pokud se klienti rozhodnou zkontrolovat své pojistky a ujistit se o tom, že jsou správně nastavené a zaplacené, případně se chtějí podívat, kdy konkrétně mají jejich splatnost, mohou to udělat kdykoli a odkudkoli, neboť jim k tomu stačí pouze internetové připojení.
|
6.9.2012
PředchozíDalší
| | |