Nová aplikace Moje Allianz zajišťuje přehled o pojistkách, platbách i poradcích

Po úspěšné pilotní fázi spustila Allianz začátkem září nový klientský portál MojeAllianz, který lidem umožňuje na dálku ovládat pojistné smlouvy, měnit na nich osobní údaje a mít detailní přehled o platbách za pojistné. Součástí této aplikace je nejenom léty prověřená možnost hlásit prostřednictvím internetu pojistné události a sledovat průběh jejich likvidace, ale nově také přehled kontaktů na poradce, kteří s klientem danou smlouvu sjednali a jsou jejími správci. Nový portál www.mojeallianz.cz je určený nejenom klientům Allianz pojišťovny, ale i Allianz penzijního fondu a umožňuje rovněž on-line platby kartou.

„Hodně věcí už dnes lze vyřizovat po telefonu, ale všichni víme, že jasný písemný přehled, dostupný odkudkoli a nonstop, žádný telefonní hovor nahradit nedokáže. Proto přicházíme s aplikací MojeAllianz,“ vysvětluje vedoucí oddělení CRM Allianz pojišťovny Václav Filip. Pokud se klienti rozhodnou zkontrolovat své pojistky a ujistit se o tom, že jsou správně nastavené a zaplacené, případně se chtějí podívat, kdy konkrétně mají jejich splatnost, mohou to udělat kdykoli a odkudkoli, neboť jim k tomu stačí pouze internetové připojení.


Allianz pojišťovna  |  6.9.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz