AXA je již počtvrté nejcennější značkou mezi světovými pojišťovnami

Finanční skupina AXA již počtvrté za sebou obhájila v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek (Best Global Brands 2012) pozici světové jedničky mezi pojišťovnami. V celkovém hodnocení značek napříč všemi odvětvími, které zveřejnil server Interbrand, se umístila na 58. místě. Hodnota značky AXA se meziročně zvýšila o 1 % na 6,75 miliardy eur.

„Toto ocenění je pro AXA Group velkou poctou a oceněním naší každodenní práce pro klienty. Zároveň nás to zavazuje k dalšímu zkvalitňování a inovaci služeb a produktů tak, aby zcela odpovídaly požadavkům a očekáváním našich zákazníků,“ uvedla Eva Šebestová, manažerka PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Hodnota značky AXA a její vedoucí pozice mezi pojišťovnami odráží kvalitu produktů a služeb, které AXA poskytuje více než 100 milionům klientů po celém světě. Cílem skupiny AXA je vždy dostát třem základním hodnotám, jimiž jsou dostupnost, vnímavost a spolehlivost.

AXA se rovněž zařadila i do žebříčku padesáti Nejekologičtějších globálních značek publikovaném serverem Interbrand na konci června 2012, což znamená ocenění jejích aktivit v oblasti životního prostředí a managementu přírodních zdrojů.

Žebříček Best Global Brands počítá hodnotu značky podle tří kritérií – finanční výkonnosti, síly značky a její role při rozhodování o nákupu produktů a služeb. Kompletní výsledky naleznete na http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx.


AXA životní pojišťovna  |  4.10.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz