MasterCard představuje pracoviště MasterCard Labs v Dublinu
Společnost MasterCard dnes představila nejnovější pobočku své divize MasterCard Labs v irském Dublinu. Toto nové výzkumné pracoviště povede vývoj inovací a technologií pro MasterCard Worldwide. Dublinské centrum MasterCard Labs je první takovou pobočkou společnosti v Evropě a novou součástí průběžně se rozrůstající globální sítě center technického rozvoje. Ty tvoří laboratoře ve městě Purchase ve státě New York, v Singapuru a ve městě Saint Louis ve státě Missouri.
První akcí, která se na půdě centra MasterCard Labs v Dublinu konala, byla přehlídka inovačních řešení společnosti MasterCard. Byla na ní představena celá řada produktů a služeb dokládajících, jak společnost pomocí technologií a inovací rozvíjí svoje podnikání, rozšiřuje svoji působnost z hlediska teritoriálního i kategorií zákazníků a získává nové zakázky.
„Společnost MasterCard je dlouhodobě známa tím, že vytváří řadu špičkových inovací na celém světě. Tým MasterCard Labs bude tento odkaz rozvíjet, posouvat hranice inovací a techniky, a vytvářet tak prostředí zaměřené na realizaci produktů a řešení, jež budou lidem usnadňovat život kdekoli na světě,“ uvedl Garry Lyons, ředitel výzkumu a vývoje společnosti MasterCard Worldwide.
Společnost MasterCard představila soubor nových i dosavadních výsledků výzkumu a vývoje, který se zaměřil na tyto globální trendy:
• Personalizace a důkladné porozumění cílovým skupinám na celém světě: o využití elektronických plateb k výplatě dávek sociálního zabezpečení v Jihoafrické republice, o společný podnik Wanda v Latinské Americe, díky němuž mohou spotřebitelé platit obchodníkům v prodejních místech pomocí mobilních platebních řešení implementovaných v obyčejném vyklápěcím mobilním telefonu, o akceptace plateb pomocí mobilních zařízení v místech prodeje (MPOS) jako např. iZettle. • Proměna procesu nakupování: nákup se stává zážitkem, který předčí veškerá očekávání. K příkladům tohoto přístupu patří: o služby elektronické peněženky PayPass Wallet Services pro širokou škálu zařízení – od notebooků přes chytré telefony až po televizory, o způsoby, jimiž mohou obchodníci akceptovat platby prostřednictvím služeb PayPass Wallet Services v kamenných prodejnách, o nové řešení nazvané Shoppable, umožňující jednoduché a bezpečné platby za nákupy přímo ze všech forem digitálního obsahu.
• Víc než jen platby: o kupónová aplikace pro sociální média KOY, nabízející výhody pro spotřebitele i obchodníky, o inzertní platforma pro sociální média EVNTS, poskytující funkce pro platby a věrnostní programy příští generace velkým i malým obchodníkům. • Využívání síly technologií: základem všech těchto inovací jsou služby MasterCard Network and Advisors, které poskytují bezpečná, jednoduchá a chytrá platební řešení.
Tyto nové a moderní produkty a služby rozvíjejí základní myšlenku, že placení již není jen jednosměrnou transakcí. Společnost MasterCard umožňuje spotřebitelům a obchodníkům vést dialog umožňující oběma stranám sdílet informace a navzájem si poskytovat přidanou hodnotu.
|
11.10.2012
PředchozíDalší
| | |