2012 GLOBAL SABRE AWARDS: prestižní ocenění pro ZUNO
Projekt s názvem Less bank, more life pro ZUNO zvítězil mezi 50 nejlepšími na světě.
Uvedení online banky ZUNO na trh zajistilo prestižní ocenění PR agentuře Dynamic Relations. Ta si včera ze slavnostního gala v americkém Miami odnesla Global SABRE Award. Za stejný projekt s názvem Less bank, more life agentura získala ocenění EMEA Sabre Award už letos v květnu. Tentokrát uspěla i na celosvětovém poli.
„Je skvělé vidět, že naše kampaň byla úspěšná a efektivní. Dosáhli jsme skvělých výsledků a značku ZUNO se nám podařilo prezentovat způsobem, se kterým se zákazníci rádi ztotožnili,“ říká Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikace v ZUNO. „V posledních měsících jsme získali již několik podobných ocenění a věříme, že další ještě přijdou. Naše motto „Less bank, more life“ chceme i nadále rozvíjet stejně kreativním způsobem jako dosud.“ Global SABRE Awards každoročně vyhlašuje 50 nejlepších PR projektů z celého světa. Dynamic Relations získala cenu za najlepší PR projekt na světě v kategorii Corporate Image.
„V globalizovaném světě se může někdy zdát, že malé věci z malých zemí a od malých firem nemají šanci na úspěch. Naše vítězství je důkazem, že to nemusí vždy platit,“ doplnil za agenturu Karol Wolf.
|
31.10.2012
PředchozíDalší
| | |