Zuno oslavuje úspěch své reklamní kampaně
Kampaň „Less bank, more life“, která provázela uvedení značky ZUNO na slovenský trh, zabodovala i přes silnou konkurenci a odnesla si stříbrnou cenu EFFIE 2012. Reklamní agentura MUW: Digital ocenění získala v kategorii finančních služeb.
Kreativní kampaň zahrnovala televizní reklamu, outdoor, online média a print. Jde už o druhé ocenění EFFIE, které kampaň ZUNO získala. V září banka uspěla na mezinárodní scéně, když vyhrála bronzovou EURO EFFIE v kategorii Uvedení produktu a služby na trh.
„Jsme velmi rádi, že naše kampaň získala uznání jak domácích, tak mezinárodních profesionálů,“ říká Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. „Uvést úspěšně novou bankovní značku na trh a co nejrychleji oslovit zákazníky bylo velkou výzvou, ale díky správnému přístupu a kreativitě se nám pro ZUNO podařilo získat stabilní pozici na trhu.“
|
15.11.2012
PředchozíDalší
| | |