Zuno oslavuje úspěch své reklamní kampaně

Kampaň „Less bank, more life“, která provázela uvedení značky ZUNO na slovenský trh, zabodovala i přes silnou konkurenci a odnesla si stříbrnou cenu EFFIE 2012. Reklamní agentura MUW: Digital ocenění získala v kategorii finančních služeb.

Kreativní kampaň zahrnovala televizní reklamu, outdoor, online média a print. Jde už o druhé ocenění EFFIE, které kampaň ZUNO získala. V září banka uspěla na mezinárodní scéně, když vyhrála bronzovou EURO EFFIE v kategorii Uvedení produktu a služby na trh.

„Jsme velmi rádi, že naše kampaň získala uznání jak domácích, tak mezinárodních profesionálů,“ říká Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. „Uvést úspěšně novou bankovní značku na trh a co nejrychleji oslovit zákazníky bylo velkou výzvou, ale díky správnému přístupu a kreativitě se nám pro ZUNO podařilo získat stabilní pozici na trhu.“


ZUNO Bank  |  15.11.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz