Letos proběhne desátý ročník ocenění Obchodník roku, novým generálním partnerem se stal MasterCard
Ocenění Obchodník roku vstupuje do svého jubilejního desátého ročníku a přináší několik změn. Generálním partnerem ročníku 2012 se stala společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem je GE Money Bank s jejím věrnostním programem bene+. Důležitou změnou prošel také způsob určení absolutního vítěze a vítězů oborových kategorií: letos poprvé budou vyhlášeni pouze na základě výsledků reprezentativního průzkumu veřejného mínění, které nebudou nijak kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.
„Společnost MasterCard Europe se již v minulosti podílela na pořádání několika předešlých ročníků Obchodníka roku a v letošním roce převzala roli generálního partnera. Tohoto partnerství si velmi vážíme a věříme, že povede k dalšímu zvýšení prestiže tohoto ocenění a užší spolupráci s obchodníky,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.
Ocenění MasterCard Obchodník roku se těší velké oblibě a pozornosti nejen u samotných obchodníků, ale také u spotřebitelů a médií. „Toto ocenění je již tradičním ukazatelem kvality českého maloobchodu, který spotřebitelům pomáhá k snadnější orientaci na trhu. V letošním ročníku jsme provedli několik změn, které zvyšují transparentnost soutěže,“ doplňuje Jarmila Plachá, ředitelka marketingu a komunikace GE Money Bank.
Absolutní vítěz
Letos došlo ke změně v systému volby Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2012. Ten bude určen pouze na základě výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede v listopadu letošního roku společnosti INCOMA Gfk, a tyto výsledky již nebudou žádným způsobem kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.
Sedm oborových kategorií
Také oborové kategorie byly letos nově rozvrženy a došlo tím ke snížení jejich počtu z 11 na 7. Vítěze vybere již tradičně výzkumná agentura INCOMA Gfk na základě průzkumu veřejného mínění. Tyto oborové kategorie jsou:
1. MasterCard Prodejce potravin roku 2012 (hypermarkety, supermarkety, potraviny) 2. GE Money Bank Prodejce odívání roku 2012 (obuv, oblečení, sport) 3. MasterCard Internetový prodejce roku 2012 (bez rozlišení) 4. MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012 (drogerie, parfumerie) 5. MasterCard Prodejce elektrotechniky roku 2012 (elektro, počítačové vybavení, mobily) 6. GE Money Bank Prodejce knih, CD a DVD roku 2012 (knihy, CD, DVD a videohry) 7. MasterCard Prodejce pro dům a zahradu roku 2012 (hobbymarkety, nábytek, zahradnictví, domácí potřeby, pet shopy)
Hlasování veřejnosti
Hlasování veřejnosti prostřednictvím internetu a SMS, z jehož výsledků vzejde držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Cena veřejnosti, bude letos probíhat od 26. listopadu 2012 do 27. ledna 2013. Systém a pravidla hlasování zůstávají stejná jako v minulém roce.
Inovace v obchodě a Osobnost obchodu
Kategorie MasterCard Osobnost obchodu je již tradiční součástí ocenění Obchodníka roku. Novinkou letošního ročníku je kategorie MasterCard Inovace v obchodě roku 2012. Vítěze obou kategorií zvolí hlasováním účastníci Retail Summitu 2013 na základě nominací odborné poroty. Hlavním kritériem v případě Inovace v obchodě je uskutečnění zajímavého inovačního projektu nebo dlouhodobá koncepce vyznačující se přijímáním nových a inovativních řešení. Vítězem kategorie Osobnost obchodu se stane, stejně jako v minulých letech, výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu.
Vítězové oborových kategorií, kategorie MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Ceny veřejnosti a držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 budou zveřejněni během slavnostního vyhlášení 31. ledna 2013. Vítězové kategorií MasterCard Inovace v obchodě a MasterCard Osobnost obchodu budou vyhlášeni na Retail Summitu 2013, který se koná 5. a 6. února 2013.
|
21.11.2012
PředchozíDalší
| | |