MasterCard: Lidé si nejčastěji vybírají fronty v obchodech dle obsahu nákupních košíků ostatních nakupujících

Drtivá většina českých zákazníků si pečlivě rozmýšlí, do jaké fronty se v obchodech zařadí, jak potvrdil průzkum společnosti MasterCard, který realizovala agentura INCOMA GfK na konci loňského roku. Celých 62 % dotázaných si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 % si zvolí tu frontu, kde stojí nejméně lidí, a 9 % lidí hledá nejzručnější či nejrychlejší pokladní.

Urychlení odbavení u pokladen

Na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji uváděli , že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 %). Jako druhou možnost volili zvýšení počtu expresních pokladen pro malé nákupy (23 %). Další urychlení odbavení u pokladen vidí lidé v samoobslužných pokladnách (17 %) a v placení kartou (14 %). „Více otevřených pokladen nebo zavedení express pokladen by sice obsluhu urychlilo, nicméně daleko ekonomičtější a stejně efektivní je využívání nových technologií, jako jsou například bezkontaktní platby PayPass. Transakce pomocí technologie PayPass trvá méně než pět sekund a už se rozšířila do několika tisícovek českých obchodů,” říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Hodnoťte obchodníky v ocenění MasterCard Obchodník roku

Každý, kdo má svůj oblíbený obchod, může podpořit daného obchodníka a dát mu svůj hlas v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti. Veřejnost může hlasovat pomocí internetu a SMS do 27. ledna 2013. Více na www.obchodnik-roku.cz


Scott & Rose  |  22.1.2013


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz