Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s.

- Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s. a spolu s tím i obchodní strategii a korporátní image.
- Změny se netýkají jen obchodního názvu firmy, ale celé firemní strategie a řízení značky ČS do domu, a. s.

Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s. a spolu s tím i obchodní strategii a korporátní image. Změna proběhla k 23. lednu 2013, kdy byla společnost pod novým názvem zapsána v Obchodním rejstříku. Změny se netýkají jen obchodního názvu firmy, ale celé firemní strategie a řízení značky ČS do domu, a. s. Česká spořitelna do domu působí po celé České republice a nabízí širokou paletu produktů a služeb Finanční skupiny České spořitelny, a.s. a skupiny Vienna Insurance Group. Součástí nabízených služeb je kvalitní poradenství při řešení jakékoli finanční záležitosti. Hlavním cílem nové obchodní strategie ČS do domu je více propojit ověřené produkty České spořitelny s kvalitou a flexibilitou poradců ČS do domu a zároveň se přiblížit korporátnímu stylu České spořitelny a prezentovat klientům svoji sounáležitost s českou největší bankou. Jasně uchopitelným grafickým prvkem nového korporátního designu je červený deštník, který coby jasný identifikační znak bude provázet veškerou marketingovou komunikaci ČS do domu.


Česká spořitelna  |  13.2.2013


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz