Fincentrum: Rozvoj obchodu a marketingu Fincentra povede Alexandra Korman
Do pozice Ředitelky pro rozvoj obchodu a marketingu skupiny Fincentrum nastoupila Alexandra Korman, bývalá viceprezidentka pro rezidenční zákazníky v T-Mobile. Jejím posláním bude mimo jiné pomoci Fincentru splnit strategický cíl stát se do roku 2017 největší finančně-poradenskou firmou na českém a slovenském trhu.
„Fincentrum dlouhodobě sází na výběr nejlepších lidí na trhu často z jiných oborů. Očekáváme od Alexandry úplně inovátorský pohled na náš byznys,“ říká Petr Stuchlík, předseda představenstva a generální ředitel Fincentra.
Kromě vedení marketingu, rozvoje a budování značky, CRM či vztahů s médii bude Alexandra Korman zodpovědná i za rozvoj obchodní sítě a budování nových kanálů pro finanční poradenství.
Přístup Alexandry Korman k rozvíjení obchodu s retailovými zákazníky formovaly především zkušenosti z oblasti telekomunikací. Ve společnosti T-Mobile, kde pracovala takřka deset let a od roku 2007 zde zastávala pozici viceprezidentky pro rezidenční zákazníky, byla zodpovědná mimo jiné za projekt vedoucí k získání pozice jedničky na českém trhu (což se společnosti následně podařilo).
Před příchodem do společnosti T-Mobile získávala zkušenosti v řadě společností v ČR (Eurotel, Colgate Palmolive) a v zahraničí (Bank Austria Creditanstalt, SPP).
Alexandra Korman je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a postgraduálního studia interkulturního managementu na Univerzitě v Pasově. Získala titul „Project Management Professional“ na George-Washington University ve Washingtonu. Hovoří plynně anglicky a německy, ale domluví se také rusky a španělsky.
|
5.3.2013
PředchozíDalší
| | |