ERGO pojišťovna: Převratné na pojišťovacím trhu - klient si může vybrat lékaře, který jej bude operovat
Rozdíly v kvalitě ošetření pacientů jsou v České republice různé a systém celého zdravotnictví je velmi diskutován i mezi samotnými občany. Kvalita zdravotního materiálu a rozsah služeb ošetření mohou být dány i výběrem pojišťovny. Ty umožní pacientovi vybrat si také lékaře, který jej bude operovat, a rozhodnout si, jak a na co peníze od pojišťovny využije!
Stále více se hovoří o zdravotních úkonech, za které si bude klient připlácet, přestože tomu tak v minulosti nebylo. Evergreenem jsou např. amalgámové plomby, na které by si pacient měl připlácet několik stokorun. Zdravotní pojišťovna 211 (Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky) ve spolupráci s ERGO pojišťovnou přišla s produktem, který je na trhu zatím ojedinělý – Osobní zdravotní pojištění NADSTANDARD 211.
Jako jediné umožňuje toto pojištění klientům hrazení zubního ošetření včetně preventivní péče (tedy i ústní hygieny) a v případě operace možnost rozhodnutí, jak naložit s nemalým finančním pojistným balíčkem. Zda jej použít při výběru lékaře, na pooperační léčbu nebo na kompenzaci ušlé mzdy.
Pojištění také hradí standardnější náklady spojené s akutním převozem do nemocnice nebo například výběrem kvalitní sádry. Z pohledu cenové politiky pak NADSTANDARD 211 potvrdil trend na pojišťovacím trhu – čím mladší pacient je, tím méně za službu zaplatí.
|
5.3.2013
PředchozíDalší
| | |