Společnost Pepsi posiluje portfolio značek a přichází s novou obchodní strategií
Po úspěšném roce 2012, ve kterém se společnost rozhodla učinit některá zásadní rozhodnutí v produktovém portfoliu, se společnost PepsiCo CZ zaměřila na novou obchodní strategii pro následující roky. Součástí této strategie je i uvedení značky sycených nápojů Evervess a zároveň plné soustředění na maximální využití potenciálu všech zaměstnanců.
Společnost PepsiCo CZ se v minulém roce po dlouhodobých analýzách rozhodla vyčlenit ze svého produktového portfolia některé značky nápojů, jejichž prodeje v posledních letech nedosahovaly výsledků, které společnost očekávala. Konkrétně se jedná o značky Schweppes a Dr. Pepper, jejichž výrobní licence byla prodána. V souvislosti s orientací na posilování vlastních mezinárodních značek PepsiCo se společnost rozhodla uvést na trh v České republice a na Slovensku novou produktovou řadu sycených nápojů Evervess. Evervess je kvalitativně prémiová značka toniku a limonád PepsiCo a nahradí v portfoliu stávající značku Schweppes.
Marketingový ředitel PepsiCo CZ Bronislav Matyšek k tomu dodává: „V roce 2013 společnost oslaví velké jubileum – naše nápoje se začaly na tehdy ještě československém trhu distribuovat v roce 1973, což je přesně 40 let. Je nám ctí, že jsme byli schopni si za tuto dobu vybudovat u konzumentů takovou důvěru a tento vztah chceme nadále posilovat a prohlubovat. Proto jsme se rozhodli zákazníkům nadělit dárek v podobě limonád Evervess, které jsou známé vysokou kvalitou bez přidání umělých sladidel a jsou vhodné i k přípravě alkoholických koktejlů.“
Součástí nové strategie je i maximální koncentrace na změny uvnitř společnosti. Už od roku 2010 se Pepsi věnuje soustavnému vzdělávání svých zaměstnanců, jen v minulém roce bylo školení věnováno více jak 70 dnů. Neustálou pozornost věnuje společnost také výrobě a kvalitě nabízených produktů. Ve společnosti probíhá 3D program pro monitorování kvality a bezpečnosti potravin. Zároveň se společnost snaží i o ochranu životního prostředí, o čemž svědčí i to, že v lednu 2013 získala certifikaci podle normy ISO 14001 pro obě provozovny.
O společnosti PepsiCo:
PEPSICO CZ s.r.o. je součástí nadnárodní společnosti PepsiCo a vyrábí a distribuuje nealkoholické nápoje mezinárodních značek – Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea, Toma, Toma Natura, Gatorade, Tropicana – a od roku 2011 také značku Rockstar. Součástí sortimentu jsou i bramborové lupínky Lay’s. Podnikatelská strategie je založena na vysoce kvalitních produktech, odborně připravených zaměstnancích na všech úrovních a moderním, výkonném systému výroby, prodeje, distribuce a marketingu.
|
11.3.2013
PředchozíDalší
| | |