„Pes a média sežerou všechno“ … odhalení unikátní odvážné virální komunikace

Společnost Newton Technologies, a. s., se pro posílení povědomí o svém novém značkovém produktu Newton Dictate - softwaru, který napíše, co mu diktujete, rozhodla pro unikátní a odvážnou formu virální komunikace. S cílem oslovit především online veřejnost se s agenturou McCANN domluvila na vytvoření online videa s virálním potenciálem.

Videa, které bylo natočeno formou guerilly, se následně plánovaně zmocnil „fake” uživatel a hlavní ambasador kampaně - Michal Štípský. Celou aktivitu jakoby náhodou natočil a pod smyšlenou internetovou identitou bylo toto údajně „autentické“ video v průběhu dalších dvou dní po akci rozesláno pod titulkem „Pes, který umí psát na počítači – bacha, je to PODVOD!” všem dostupným redakcím.

Nápad vsadit na tahák v podobě roztomilého, na klávesnici píšícího pejska Newtona, a na podvodná individua, která na jeho „umění“ na turisticky exponovaném Karlově mostě v Praze vydělávají, se opravdu vyplatil. Zájem médií na sebe nenechal dlouho čekat.

Mediálních výstupů bylo opravdu mnoho, v online médiích, tisku i rádiu. Video dokonce vyhrálo první cenu v Diváckých zprávách na TV Prima.

Pokračování kampaně bylo naplánováno v podobě produktové PR, která se na odkaz původního virálního videa naváže a odhalí skutečné pozadí kampaně sloganem: „Pes Newton psát, co mu diktujete, opravdu neumí. Newton software to dokáže“.

Odkazy na videa:

1. Virální video: „Pes, který umí psát na počítači. Bacha je to podvod!

2. Making of: „Newton pise! Nejde o podvod...


Newton Technologies  |  13.12.2013


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz