Pojišťovny se málo zaměřují na mobilní produkty

Pojišťovny při komunikaci s klienty jen málo využívají mobilní produkty a služby. Vyplývá to z průzkumu společnosti EY, který se zaměřil na digitální technologie v pojišťovnictví. Například informaci o ceně pojištění zasílá prostřednictvím mobilního telefonu pouze 43 % oslovených pojišťoven, online ji poskytují necelé tři čtvrtiny (72 %). Podstatně větší pozornost by dle partnera oddělení poradenství pro finanční instituce EY Pavla Rieggera měly pojišťovny věnovat též sociálním médiím. Jejich prostřednictvím lze působit zejména na mladé klienty.

EY  |  8.1.2014


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz