MasterCard ocenil osm výjimečných projektů platebních karet
Společnost MasterCard ocenila výjimečné počiny v kartách za rok 2013. Výhercům předal ceny generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko Miroslav Lukeš. Slavnostní setkání se konalo 9. ledna v La Fabrice. Vítězové si odnesli celkem osm trofejí.
„Rok 2013 přinesl na trh řadu výjimečných produktů a inovací. Formy moderního placení se stále vyvíjí. Bankám a institucím je jasné, že se technologických trendům musí přizpůsobit a nabízet neustále nová moderní řešení,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Jsme rádi, že je MasterCard vnímán jako inovativní leader. Banky i další společnosti si nás vybírají jako partnery při realizaci klíčových projektů. Tento rok byl výběr opravdu složitý, a to z důvodu velkého množství skvělých produktů a řešení, které letos vznikly,“ dodává Miroslav Lukeš.
ČSOB získala titul Issuer 2013 za největší nárůst vydaných bezkontaktních karet MasterCard PayPass. Banka se dlouhodobě věnuje i edukační činnosti. Všechny karetní produkty MasterCard vydávané ČSOB automaticky obsahují bezkontaktní technologii PayPass.
Česká spořitelna měla podle nárůstu počtu terminálů akceptujících bezkontaktní karty MasterCard PayPass největší zásluhu na rozšíření akceptační sítě a získala tak titul Acquirer of 2013. Každý nový či vyměněný terminál přijímá bezkontaktní karty MasterCard.
GE Money Bank byla oceněna v kategorii Issuing Innovation 2013. V České republice jako první zavedla inovativní NFC platby s technologií OTA (Over the Air), která umožňuje personalizaci platební funkce na dálku. Nová technologie dovolí pružněji integrovat do telefonu s NFC debetní i kreditní kartu.
ČSOB a Telefónica získaly ocenění v kategorii Acquiring Innovation 2013 za Mobile mPOS, což jsou první mobilní platební terminály vhodné zejména pro malé obchodníky a řemeslníky.
Ocenění za Prémiový produkt roku 2013 převzala Komerční banka za nejdynamičtěji rostoucí portfolio prémiových karet a nejvýraznější nárůst na českém trhu pomocí karty MasterCard World A-karta a MasterCard World Lady Karta.
Cenu Most Effective Marketing Campaign 2013 získala Raiffeisenbank za podporu nového produktu Debit MasterCard. Jeho součástí byly například výběry z bankomatů zdarma.
T-Mobile byl oceněn v kategorii Mobile Special Mention 2013 za inovace v mobilním placení, která umožňuje přidat platební karty ČSOB a ERA v mobilním telefonu, tzv. vzduchem (Over the Air).
Expensa zvítězila v kategorii Commercial Product 2013 díky inovativnímu řešení v oblasti business karet. Produkt je unikátní předplacená business karta s nástrojem ideálním pro reporting firemních výdajů.
|
13.1.2014
PředchozíDalší
| | |