Era zviditelní svůj osobní účet v on-linu

Era připravila speciální internetovou kampaň, která má zvýšit povědomí o jejích osobních účtech. Cílem on-line propagace je poukázat na výhody produktů a zároveň podpořit image značky Era jako poskytovatele moderních a inovativních služeb. „V této kampani chceme zacílit především na mladé rodiny, čemuž jsme přizpůsobili i formu a styl komunikace. Na nejnavštěvovanějších webových stránkách budou umístěny reklamní bannery s jednoduchým sloganem, přes které se lidé proklikem dostanou na microsite s animacemi znázorňující hlavní výhody Era osobního účtu a Era on-line účtu. Vizuál kampaně je založen na přehledné a moderní grafice,“ popisuje Radovan Kuštek, manažer útvaru On-line komunikace Ery. Bankovní značka Era chce svým klientům přinášet více pohody do života, pomáhá vyřídit každodenní starosti i velké plány tak, aby klienti měli více času pro sebe i své blízké. A v tomto duchu je laděna i celá komunikace. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Symbio Digital a startuje v příštím týdnu.

ČSOB Poštovní spořitelna  |  21.3.2014


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz