Díky novým dostupným zdrojům mohou banky vytvářet produkty pro děti a mládež
MasterCard a Child & Youth Finance International (CYFI) vydali příručku „Bankovnictví pro novou generaci: rozvoj zodpovědných retailových bankovních produktů pro děti a mládež (Banking a New Generation: Developing Responsible Retail Banking Products for Children and Youth).“ Tato publikace vyšla v době konání Mezinárodního finančního týdne, a pomůže finančním institucím, nevládním organizacím i vládám spoluvytvářet vhodné a inovační bankovní a platební produkty pro děti a mládež.
Ze 2,2 miliard dětí ve věku od 15 do 25 let má v průměru pouze 37,9 % tradiční bankovní účet, spoření nebo platební karty. MasterCard a CYFI sdílejí názor, že umožnit dětem a mládeži finanční vzdělávání je pro světovou ekonomiku klíčové. Bez tohoto přístupu nebudou mladí lidé schopni v budoucnu spořit ani investovat.
„Každé dítě i mladý člověk mají právo na bezpečné a dostupné finanční služby a my je musíme podporovat, aby z nich vyrostli produktivní a hospodární občané,“ říká Anna Zanghiová, celosvětová vedoucí produktů pro segment dětí a mládeže v MasterCard. „Cílem naší spolupráce s CYFI je rozšířit přístup mládeže k bezpečným a zodpovědným finančním produktům a službám, které jim umožní bezpečně si spořit na budoucnost a naplňovat cíle, jako jsou vysokoškolské vzdělání a podnikání.“
„Asi polovina světové populace je mladší 25 let a budování finanční gramotnosti dětí a mládeže, vyžaduje soustředěné úsilí veřejného, soukromého i sociálního sektoru,“ říká Jeroo Billimoriaová, ředitelka CYFI.
|
21.3.2014
PředchozíDalší
| | |