Marketingovou ředitelkou Raiffeisenbank se stala Hana Kovářová
Novou ředitelkou marketingu v Raiffeisenbank se stala Hana Kovářová. Do banky si přináší více než sedmiletou zkušenost s marketingem ve finančních institucích.
Hana Kovářová přichází do Raiffeisenbank z pozice marketingové ředitelky České pojišťovny, kde působila od roku 2010 a ve své funkci odpovídala mj. za řízení značky a budování zákaznícké zkušenosti. Předtím byla mj. součástí týmu, který v České republice zakládal pojišťovnu Direkt, působila i v poradenské společnosti Accenture. Hana Kovářová vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na pražské VŠE, poté získala titul MBA na Sheffield Halam University. Mezi hlavní koníčky nové marketingové ředitelky Raiffeisenbank patří běh, golf i jízda na motocyklu.
„Raiffeisenbank je jednou z nejvíce inovativních bank na českém trhu. Proto bude i mojí snahou tuto pozici lídra inovací a banky zaměřené na kvalitu a přidanou hodnotu pro klienta dále posilovat,” uvedla Hana Kovářová při svém nástupu do banky.
|
14.4.2014
PředchozíDalší
| | |