Effectix.com přichází s novými produkty v oblasti sociálního marketingu a médií
Společnost Effectix.com, specialista na online marketing, rozšiřuje své služby. Nově se ve svém portfoliu v oblasti sociálního marketingu nabízí analýzy, poradenství, školení i kompletní správu aktivit na sociálních médiích.
Sociální marketing je dlouhodobě jednou z velmi důležitých oblastí marketingu, která je u nás často opomíjena. Jak dokonce zaznělo na konferenci Internet Advertising Conference 2014, tak v Česku sociální marketing neumíme a neděláme. Je to diskutabilní, ale poučná a důležitá věc. Současně je nutné si uvědomit následující:
• Přítomnost firem na sociálních médiích skutečně není možné chápat jako využití jednoho jediného sociálního kanálu, ale vždy je potřeba myslet podstatně šířeji. • Sociální média a sociální marketing je nutné chápat i v souvislosti s dalšími marketingovými kanály a umět je plně začlenit do celkového marketingu, komunikace i public relations. • Sociální média je možné využívat jak pro efektivní marketing, přivádění zákazníků, konverze či prodej, tak pro posilování značky ale, možná i hlavně, pro komunikaci se zákazníky.
Effectix.com má dlouholeté zkušenosti v oblasti sociálního marketingu a od května výrazně rozšiřuje aktivity v této oblasti. Firmám přinese komplexní služby od analýzy, poradenství a školení až po plnou správu profilů na sociálních sítích. A to v plné šíři sociálních médií, která jsou v České republice používána - Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Google+, YouTube či bloggy.
„Na sociálních médiích tráví lidé velké množství času, proto nesmí být tato oblast opomíjena. Navíc je důležité si uvědomit, že je to místo pro zábavu a odpočinek. Proto je nutné k sociálním médiím i tak přistupovat," komentuje Kateřina Holnová, výkonná ředitelka společnosti Effectix.com. „Mohou být fanoušky i zákazníky, ale pokud firmy chtějí využít jejich potenciál, je nutné velmi precizně cílit, analyzovat i pracovat s obsahem. Bez pomoci odborníků se tak málokdo obejde," dodává.
Na sociálních sítích je v Česku až pět milionů uživatelů ze sedmi milionové internetové populace. Mladší ročníky, děti a studenti, jsou na sociálních médiích prakticky v 99.999% případů, pouze lidé nad 45 let se k sociálním médiím staví odmítavěji.
Jakkoliv je většina populace uživateli Facebooku (přes 4 milionu měsíčních, okolo dvou milionů denních uživatelů), tak na sociálních sítích platí, že většina lidí není běžně přístupna na více sociálních sítích najednou. Z toho důvodu je nutné pamatovat i na více než 200 tisíc velmi aktivních a významných uživatelů Twitteru, na další stovky tisíc lidí používajících aktivně Google+. Co ještě byste měli vědět o sociálních sítích
• Facebook, nejvýznamnější sociální síť, používá celosvětově přes 1,2 miliardy lidí, prakticky polovina světové internetové populace. • Aktivní uživatelé sociálních sítí je používají opravdu denně a významnou roli přitom hrají chytré telefony. Přes tři čtvrtiny uživatelů Facebooku jej používají na mobilních telefonech. • Zejména mladí lidé od firem na sociálních sítích stále více očekávají, že tam budou moci s nimi kontaktovat. Již nestačí mít jenom call centrum a elektronickou poštu, je nutné se zákazníky komunikovat na sociálních sítích, tedy tam kde jsou a kde to čekají. • Sociální sítě jsou zde přes deset let, ti kdo před pěti, deseti lety, byli jejich skalními uživateli a bylo jim patnáct až dvacet, jsou dnes dospělými lidmi a sociální sítě jsou pro ně nepostradatelnou součástí života.
|
30.4.2014
PředchozíDalší
| | |