Dobrý web testoval rozhraní bankomatů Air Bank. Testování bankomatu v reálném prostředí pobočky a se skutečnými klienty

Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, dnes realizoval uživatelské testování prototypu upraveného rozhraní bankomatu Air Bank. Papírový model bankomatu se zabudovaným dotykovým displejem a interaktivním prototypem upraveného rozhraní byl umístěný přímo na pobočce banky ve Vodičkově ulici v Praze a respondenty byli skuteční klienti Air Bank. Společnost tak navazuje na dlouhodobou spolupráci s agenturou Dobrý web v oblasti uživatelského výzkumu.

"Testování má především ověřit srozumitelnost a použitelnost aplikace, díky níž koncový uživatel z bankomatu vybírá peníze nebo mění PIN,“ říká Jiří Suchý, ředitel pro digitální strategie v Dobrém webu, a dodává: “Air Bank se díky tomuto testování řadí k jedněm z mála společností, které v přirozeném prostředí testují kompletní uživatelský prožitek svých zákazníků a jsou tak v uživatelském přístupu o krok dál před svou konkurencí.“


Dobrý web  |  25.8.2014


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz