Dobrý web testoval rozhraní bankomatů Air Bank. Testování bankomatu v reálném prostředí pobočky a se skutečnými klienty
Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, dnes realizoval uživatelské testování prototypu upraveného rozhraní bankomatu Air Bank. Papírový model bankomatu se zabudovaným dotykovým displejem a interaktivním prototypem upraveného rozhraní byl umístěný přímo na pobočce banky ve Vodičkově ulici v Praze a respondenty byli skuteční klienti Air Bank. Společnost tak navazuje na dlouhodobou spolupráci s agenturou Dobrý web v oblasti uživatelského výzkumu.
"Testování má především ověřit srozumitelnost a použitelnost aplikace, díky níž koncový uživatel z bankomatu vybírá peníze nebo mění PIN,“ říká Jiří Suchý, ředitel pro digitální strategie v Dobrém webu, a dodává: “Air Bank se díky tomuto testování řadí k jedněm z mála společností, které v přirozeném prostředí testují kompletní uživatelský prožitek svých zákazníků a jsou tak v uživatelském přístupu o krok dál před svou konkurencí.“
|
25.8.2014
PředchozíDalší
| | |