Tři čtvrtiny řidičů malé škody pojišťovně raději nehlásí – bojí se ztráty bonusů

Podle průzkumu DIRECT Pojišťovny se více než polovina řidičů v minulosti setkala s tím, že jejich vůz byl na parkovišti poškozen. Obvykle to pro řidiče znamená, že opravu vozu musejí uhradit sami, protože k poškození se nikdo nehlásí (uvedlo 67 % dotázaných). Na druhé straně se ale jen
37 % řidičů přiznalo k tomu, že pokud sami cizí vůz na parkovišti poškodí, jednoduše od nehody ujedou.

„Průzkum DIRECT Pojišťovny jasně ukázal, nakolik se v případě poškození vozu na parkovišti vyplatí mít uzavřené havarijní pojištění, ze kterého pojišťovna škodu uhradí i v případě neznámého viníka. Mnoho řidičů také řeší dilema, zda takovou menší škodu jako rozbité světlo nebo poškozený blatník vůbec pojišťovně hlásit, protože se bojí ztráty bonusů. DIRECT Pojišťovna proto svým klientům garantuje ochranu bonusu i po první podobné nehodě,“ říká Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.


DIRECT Pojišťovna  |  21.11.2011


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz