Spojení rozhlasu a soutěže pro zákazníky na leasingovém trhu funguje

Během osmi podzimních týdnů zákazníci, kteří uzavřou leasingovou či úvěrovou smlouvu s ČSOB Leasing, mají neopakovatelnou možnost vyhrát celkem 8 nových osobních automobilů. Soutěž je propagována rozhlasem (rádiem) a podpořená internetovou interaktivitou (včetně populární flashové hry). Pravděpodobnost výhry je vysoká. Např. v prvním kole soutěže dosáhla pravděpodobnost poměru 1: 508!

Na leasingovém trhu neobvyklá soutěž pro zákazníky ČSOB Leasing: Trefa do černého vstoupila do své druhé poloviny. ČSOB Leasing eviduje v jejím průběhu rekordní počet nově uzavřených smluv o financování, který už překročil sumu 2100. Soutěž má již 4 spokojené vítěze, kteří získali nový vůz Hyundai i20, další čtyři potenciální vítězové jsou stále ve hře, tentokrát o nová vozidla KIA. Slavnostní předání výher proběhlo dne 23. listopadu v autosalónu Autocentrum Háša za přítomnosti vedení ČSOB Leasing. Soutěž pokračuje dále, až do 9. 12. 2011, a to ve spolupráci s rádiem Impuls.

„Když jsme přemýšleli, jakou přidanou hodnotu nabídnout zákazníkům v dnešním tržním prostředí, řekli jsme si, že jsou dva motivy, které jsou na vývoji tržního prostředí relativně nezávislé. Prvním je potřeba iniciativy a úspěchu v podnikání našich zákazníků, přičemž k tomu je zapotřebí mít výrobní prostředky, jinými slovy k podnikání užitečné věci. Ty umíme zákazníkům pomoci pořídit s pomocí financování a navíc i kvalitně pojistit. A druhým motivem je odvěká potřeba si hrát, soutěžit a taky reálně vyhrávat. Tak jsme připravili pro zákazníky atraktivní soutěž: Trefa do černého ve spolupráci s rozhlasovou stanicí, která je na leasingovém trhu velmi neobvyklá,“ říká Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing.


ČSOB Leasing  |  26.11.2011


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz