Výhled AXA na situaci na trhu v roce 2015

Není otázkou, zda se bude životní pojištění prodávat on-line, ale otázkou je, kdy a kdo nabídne na trhu první plně on-linové řešení. Dle mého názoru bude rok 2015 rokem, kdy budeme svědky prvních takovýchto řešení prodeje životního pojištění. Do konce je možné, že na trh vstoupí nové subjekty zaměřené právě na tento způsob prodeje.

Společnosti mimo finanční sektor, které disponují rozsáhlou klientskou databází (zejména disponující pokročilými CRM systémy), budou v příštích letech projevovat zvyšující se zájem o strategické partnerství s pojišťovnami. Zejména u telefonních operátorů očekávám rostoucí apetit po produktech pojišťoven.

V současné době již nikdo nepochybuje o tom, že digitalizace není pouhým trendem, ale realitou. V příštích letech budou čím dál tím vice viditelná rizika přestárlých modelů a na trhu budeme moci sledovat dva trendy: investice do technologické podpory stávajících starých modelů a investice do budování nového “standardu”. Budoucnost ukáže, která cesta je správná.

Autor: Michael Pupala, ředitel útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace, AXA


AXA životní pojišťovna  |  16.3.2015


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz