Globální studie: Podnikoví lídři připouštějí, že na digitální budoucnost nejsou připraveni
Organizace Institute for the Future a Vanson Bourne zpracovala pro společnost EMC výzkum, v rámci kterého se dotazovala 3 600 lídrů ze středních a velkých podniků působících v devíti oborech v 18 zemích s cílem určit nejdůležitější vlastnosti, které podnikům dnes a v příštím desetiletí pomohou k úspěchu. Výzkum také zkoumal psychiku a vliv takzvané informační generace.
Z hlavních zjištění vyplývá, že naprostá většina podnikových lídrů (celých 96 %) jsou přesvědčeni, že nové technologie natrvalo transformují pravidla podnikání tím, že demokratizují informace a mění očekávání zákazníků. Výzkum také ukazuje, že jen 9 % dokáže dynamicky inovovat, 12 % předvídavě nachází nové příležitosti, 11 % přináší zákazníkům služby na míru, 12 % funguje v reálném čase a 14 % prokazuje svou transparentnost a důvěryhodnost.
Výzkum také přinesl zajímavá zjištění v oblasti využívání získaných dat. Dotazovaní lídři v rámci výzkumu totiž připouštějí, že dostupná data momentálně dokážou využívat jen s omezeními: 30 % dokáže v reálném čase jednat na základě dostupných informací, téměř 50 % přiznává, že nevědí, jak z dat vytěžit hodnotu, a jen 24 % se hodnotí „velmi dobře“, pokud jde o schopnost proměňovat data v užitečné postřehy a informace.
|
29.4.2015
PředchozíDalší
| | |