Tři oddělené účty a audit PwC: Fincentrum Reality zvyšuje bezpečnost svých klientů
Až tři čtvrtiny realitních kanceláří v Česku nedodržují pravidlo oddělených účtů pro rezervační poplatek, provizi nebo chod společnosti. Jedině důsledné oddělení finančních prostředků klienta od vlastních peněz realitní kanceláře přitom zajišťuje bezpečnost klienta při realitních transakcích. Fincentrum Reality přichází v tomto směru s dalším zpřísněním svých interních pravidel.
„Realitní kanceláře v Česku často využívají finance klientů pro jiné účely, než pro jaké je na účet klient vložil. Fincentrum Reality se rozhodla proti této zavedené praxi bojovat,“ uvedl Jaromír Mašek, ředitel společnosti Fincentrum Reality.
Společnost Fincentrum Reality zveřejnila na svém webu tři oddělené bankovní účty pro skládání rezervačních poplatků, úschovu kupní ceny a vlastní provoz realitní kanceláře. Čísla účtů ve smlouvě si mohou klienti zkontrolovat s čísly účtů zveřejněnými na internetových stránkách společnosti. „Na možnost kontroly čísla účtu uvedeného ve smlouvě jsou klienti upozorněni nejen makléřem, ale také přímo ve smlouvě. Minimalizujeme tak riziko toho, že si makléř vymění číslo účtu ve smlouvě a pokusí se zpronevěřit prostředky klienta tak, jak se to v minulosti u jiných realitních kanceláří stalo,“ vysvětluje Jaromír Mašek.
Účet pro složení rezervačního poplatku a úschovní účet jsou pod auditorským dohledem renomované společnosti PwC Česká republika. Společnost Fincentrum Reality tak nemá v žádném případě možnost peníze klientů používat na financování svého provozu nebo jiné účely.
Auditorskou zprávu o bezpečném nakládání s prostředky klientů si mohou klienti stáhnout přímo na webových stránkách Fincentrum Reality: https://www.fincentrumreality.com/o-nas#overte-si.
Podle veřejně dostupných informací je v tomto ohledu Fincentrum Reality jedinou realitní kanceláří na českém trhu, která se chová transparentně a nakládání s prostředky klientů nechává auditovat nezávislým auditorem.
Realitní společnost Fincentrum Reality vstoupila na trh v roce 2013. Během 18 měsíců otevřela 39 poboček po celé České republice, ve kterých pomáhá klientům více než 200 makléřů. Díky spojení se společností Fincentrum získá klient na jednom místě nejen nemovitost, ale i vysoce kvalitní poradenství při jejím financování či nakládání s inkasovanými penězi při prodeji.
|
29.4.2015
PředchozíDalší
| | |