Komentář AXA Assistance k situaci v Řecku
Společnost AXA Assistance, zabývající se cestovním pojištěním a navazujícími asistenčními službami, komentuje situaci související s potenciálními obtížemi při vycestování do Řecka:
„Zatím jsme nezaznamenali případ, že bychom poskytovali asistenci klientovi například z důvodu potíží s vybráním hotovosti z bankomatu,“ komentuje situaci Zuzana Vítková, specialistka AXA Assistance.
“S klienty doposud řešíme běžné věci – zažívací obtíže, nachlazení, menší úrazy, šlápnutí na mořského ježka a další drobné nehody typu ztracených nebo poškozených zavazadel. Nejneobvyklejší případ z letošní sezóny se týkal píchnutí klienta štírem,“ dodává Zuzana Vítková.
AXA Asisstance doporučuje svým klientům situaci nadále sledovat a v případě jejího zhoršení počítat v Řecku s větší finanční rezervou v hotovosti.
Přehled neživotního pojištění najdete zde
|
3.7.2015
PředchozíDalší
| | |