Komentář AXA Assistance k situaci v Řecku

Společnost AXA Assistance, zabývající se cestovním pojištěním a navazujícími asistenčními službami, komentuje situaci související s potenciálními obtížemi při vycestování do Řecka:

„Zatím jsme nezaznamenali případ, že bychom poskytovali asistenci klientovi například z důvodu potíží s vybráním hotovosti z bankomatu,“ komentuje situaci Zuzana Vítková, specialistka AXA Assistance.

“S klienty doposud řešíme běžné věci – zažívací obtíže, nachlazení, menší úrazy, šlápnutí na mořského ježka a další drobné nehody typu ztracených nebo poškozených zavazadel. Nejneobvyklejší případ z letošní sezóny se týkal píchnutí klienta štírem,“ dodává Zuzana Vítková.

AXA Asisstance doporučuje svým klientům situaci nadále sledovat a v případě jejího zhoršení počítat v Řecku s větší finanční rezervou v hotovosti.

Přehled neživotního pojištění najdete zde


Axa Assistance  |  3.7.2015


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz