Newton miluje Start-upy

Společnost Newton Media se rozhodla vytvořit výhodnou nabídku pro start-upy. Coby technologická firma chce Newton tímto gestem podpořit rozvoj nové ekonomiky a umožnit i firmám, které jsou v rozjezdu, využít kvalitní mediální data.

Začínající firmy mohou stejně jako ty zavedené velmi dobře těžit z dat z mediálního prostoru. Pomůže jim to získat přehled o svém mediálním obrazu, konkurenci či trendech v oboru. Na základě monitoringu je pak možné data analyzovat, vyhodnotit a na jejich základě stavět promyšlenější strategie. Finanční možnosti jsou často ale při startu samozřejmě jiné než po letech úspěšného působení na trhu.

Praha, Brno i další místa v Česku hostí dynamické mladé talenty, zdatné nejen v IT. Právě pro start-upy je určen Balíček mediální inteligence se speciální slevou 55.5%.

Téma start-upů v českých médiích v posledních pěti letech citelně roste.

Newton Media má i mezinárodní záběr, a tak nemusí jít pouze o data z České republiky. V současné sobě je společnost přítomna na 8 evropských trzích. "Nová energie je v ekonomice třeba - a my chceme těmto mladým firmám částečně usnadnit jejich první kroky. Snazší přístup ke kvalitním mediálním datům jim může ukázat, jak podstatná je dobrá informace pro úspěšné podnikání," uzavírá generální ředitelka Newton Media Petra Mašínová.


Newton Media  |  13.7.2015


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz