Společnost AXA Assistance představuje novou kampaní na cestovní pojištění tým AXAngers

Kampaň na cestovní pojištění je komunikačně podpořená představením čtyřčlenného hrdinského týmu AXAngers, který spojuje poskytování návazné péče a asistence. Klienti tak mohou poznat konkrétní zaměstnance společnosti, kteří jim pomáhají, a lépe si představit jejich jednotlivé činnosti. Kampaň má za cíl představit komplexnost a rozsah souvisejících činností u cestovního pojištění, které klientům AXA Assistance nabízí, v čem všem může pomoci a jak se odlišuje od konkurence.

Kampaň odstartovala 1. 7. a opírá se zejména o online formáty. Cestovní pojištění je v kampani představeno jako služba, která není definována jen limity, ale zejména kvalitou asistenčního týmu. Společnost AXA Assistance disponuje celosvětovou sítí prověřených zdravotnických zařízení včetně týmu českých lékařů, kteří v případě potřeby vyjíždí pomoci klientům do zahraničí.

Kvalitní tým a asistenční služby mohou v extrémním případě rozhodnout i o záchraně lidského života. V dubnu 2015 došlo z velice závažných zdravotních důvodů k hospitalizaci klienta AXA Assistance v Indonésii. Zdravotní stav klienta se však nadále zhoršoval a vybavení indonéské nemocnice přestávalo stačit k zajištění odborné péče. AXA Assistance proto transportovala pacienta leteckou ambulancí do nemocnice v Singapuru, kde bylo možné poskytnout adekvátní léčbu.

Pro následný hladký průběh repatriace byl do Singapuru z České republiky vyslán i lékařský tým AXA Assistance. Celkové náklady, které byly vynaloženy na poskytnutí lékařské péče, léky a transporty, překročily hranici šesti milionů korun. Díky neomezenému krytí léčebných výloh bylo vše pokryto z cestovního pojištění a klient nemusel řešit žádné vzniklé náklady.

„Našim stávajícím i potenciálním klientům chceme ukázat, že pojištění není jen o rozsahu limitů, ale o službě jako takové. Důležitá je struktura asistenčních činností, které pro klienty zajišťujeme – péče a assistence je podstatou naší společnosti,“ uvedl Jaroslav Holý z AXA Assistance.

Tým AXAngers je složen ze čtyř profesí a konkrétních zaměstnanců AXA Assistance:

• Honza – hlavní koordinátor. Specializuje se na propojení veškerých procesů a zajištění co možná nejefektivnější organizace při poskytnutí pomoci klientovi. Od samého počátku, kdy klient zavolá, komunikuje s jednotlivými odděleními pro zajištění té nejlepší péče.
• Zuzka – stará se o zdravotní stránku případu, když klient v zahraničí onemocní. Zajistí mu tu nejlepší lékařskou péči v nemocnici, převezme komunikaci s lékaři a postará se o úhradu vzniklých nákladů. Po celou dobu řešení případu zůstává v kontaktu s klienty.
• Zlata – právník, který se v paragrafech vyzná jako žádný jiný. Zajišťuje ochranu práv klientů v situacích, které mohou na dovolené vzniknout, a informuje klienta o stavu jeho případu.
• Vláďa – zajistí opravu nebo odtah vozu a přebírá komunikaci s autoservisy a dodavateli. Zároveň zajišťuje opravu i v případě poruchy v domě (např. prasklé trubky apod.). Po celou dobu nepříjemné situace se snaží zachovat klientův maximální komfort


AXA Assistance  |  16.7.2015


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz