Perličky z pojišťovny Generali - neobvyklá hlášení klientů

Klientský servis pojišťovny Generali vyřídí ročně stovky tisíc telefonátů. Ať už se jedná o rady klientům nebo hlášení škod. Například v oblasti pojištění motorových vozidel jich za letošní rok bylo přes 50 tisíc za téměř 2 miliardy korun. V takovém množství případů se vždy najdou popisy škodních událostí, které s odstupem času dokáží vykouzlit úsměv na tváři samotných klientů. Kouzlo nechtěného…

• Hlášení klienta:
Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením.
Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.

• Hlášení klienta:
Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.


Generali Pojišťovna  |  27.12.2011


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz