Perličky z pojišťovny Generali - neobvyklá hlášení klientů
Klientský servis pojišťovny Generali vyřídí ročně stovky tisíc telefonátů. Ať už se jedná o rady klientům nebo hlášení škod. Například v oblasti pojištění motorových vozidel jich za letošní rok bylo přes 50 tisíc za téměř 2 miliardy korun. V takovém množství případů se vždy najdou popisy škodních událostí, které s odstupem času dokáží vykouzlit úsměv na tváři samotných klientů. Kouzlo nechtěného…
• Hlášení klienta: Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením. Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.
• Hlášení klienta: Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.
|
27.12.2011
PředchozíDalší
| | |