Nová mobilní aplikace Můj stav od České spořitelny
26.2.2015 | Veronika Dusová, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna spustila novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Tato aplikace doplňuje ryze transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka. Pasivně zobrazuje zůstatky všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně. Aplikace MŮJ STAV je určena pro operační systémy Android 4.0 a iOS 7, podmínkou je mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking.
Od dnešního dne si mohou klienti České spořitelny stáhnout a využívat novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Díky ní budou mít všechny své účty neustále pod kontrolou. Aplikace MŮJ STAV umožňuje pasivní zobrazení zůstatků všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně a doplňuje transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka. Aplikace slouží pouze k nahlížení na účet i další produkty, jež klient využívá: kartové účty, půjčky, hypotéky, stavební spoření, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, životní pojištění, investiční účty, majetkové účty. S aplikací lze pracovat jako s běžnou aplikací mobilního bankovnictví, s tím rozdílem, že nelze provádět žádné transakce. Možné je nahlížet do historie transakcí účtů, jednotlivé transakce filtrovat a zobrazit i jejich detaily. Snahou České spořitelny bylo, aby vše bylo maximálně přehledné a intuitivní. V náhledu je číslo účtu protistrany, poznámky pro příjemce, variabilní aj. symboly, které lze sdílet pomocí SMS, emailu a messaging aplikací. Zůstatek účtů si lze vytáhnout na plochu, a vyhnout se tak nutnosti spouštění aplikace.  Zdroj: Česká spořitelna Způsob přihlášení a úroveň zabezpečení si klient zvolí sám. Přihlásit se do aplikace klient může prostřednictvím PINu, gesta, otiskem prstu a nebo ji nechat bez hesla. Nechybí ani samozřejmost jako jsou užitečné kontakty banky, důležitá telefonní čísla a emailové adresy. Co je nového v internetovém bankovnictví SERVIS 24? Česká spořitelna zavedla nově i do svého internetového bankovnictví SERVIS 24 možnost zobrazení PINu k platební kartě a možnost elektronického zaslání PINu k nové nebo náhradní kartě. Zobrazení PINu v internetovém bankovnictví SERVIS 24 je možné pouze pro oprávněného držitele karty, a to pomocí ověření autorizační SMS zprávou nebo klientským certifikátem. PIN není možné v internetovém bankovnictví měnit a jeho zobrazení je z bezpečnostních důvodů časově omezeno pro případ, že by klient odešel od počítače a mohl by se k němu dostat někdo jiný. Zobrazení i zaslání PINu přes internetové bankovnictví je zdarma.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|