Další předplacená karta, tentokrát s mobilní aplikací. Co umí Napka?
7.7.2015 | Zdeněk Bubák, Helena Kadlecová | |
Investiční skupina Rockaway nedávno představila svůj nový projekt, aplikaci Napku, která je primárně určena mladým lidem ve věku od 15 do 25 let. Jde o mobilní aplikaci, ke které je vydávaná vlastní bezkontaktní platební karta MasterCard. Karta je spárována s telefonním číslem, na kterém je aplikace nainstalována, a nevyužívá ke svému provozu běžný bankovní účet.
Nová karta navázaná na aplikaci Napka od společnosti Rockaway je vlastně prepaidová platební karta, ke které je jako bonus přidána mobilní aplikace, a to vše je zabaleno do moderního designu, na který jsou zvyklí mladí uživatelé mobilních aplikací. reklama

|
 Hlavní výhodou novinky je skutečnost, že tak jako klasické předplacené karty není ani karta MasterCard vázána na bankovní účet a dovoluje vyčerpat jen částku, která je na kartě dobita. Výše poplatků za jednotlivé operace a transakce je vyšší než v případě klasických bankovních služeb. Zajímavá je možnost přeposílání peněz mezi ostatními uživateli Napky prostřednictvím aplikace. Možnosti karty: - platby na internetu, v obchodech v ČR i v zahraničí
- výběry z bankomatů v ČR – v případě registrace v Napce
- výběry z bankomatů v zahraničí – v případě plné identifikace držitele na České poště (platí pouze pro držitele Karty staršího 18 let)
Možné způsoby dobití karty: - prostřednictvím platební brány (debetní nebo kreditní kartou). Na www.napka.cz si občan vybere příslušný způsob dobití – v případě, že je částka dobíjena kartou, postačí zadat pouze telefonní číslo příjemce, na které je aplikace registrována, a částku dobití. Dále platba probíhá standardním způsobem jako při platbě kartou na internetu
- příkazem k úhradě - všechny Napky se dobíjejí na stejné číslo účtu: 264958909 / 0300. Identifikační číslo karty použijte jako variabilní symbol. To je napsané na zadní straně karty. Bankovní převod je doporučován pro dobití větších částek. Peníze dorazí do 3 pracovních dnů a poplatek za dobití je 25 Kč. Poplatek se odečte příjemci. Jestli tedy chcete dobít 1000 Kč, zadejte do převodu částku 1025,-. A jestli chcete dobíjet rychleji, dobíjejte kartou nebo si kupte Napku
- převodem z jiné Napky – okamžité připsání peněz
Celkový denní limit pro dobití je stanoven na min. 100 Kč, max. 13 500 Kč. Vybrané poplatky: - 150 Kč - balíček, který obsahuje kartu MasterCard a pokyny k nainstalování Napky. 50 Kč je pak při aktivaci karty okamžitě nabito zpět do Napky pro okamžité používání
- 2 % - nabití Napky přes platební bránu
- 99 Kč identifikace držitele karty na České poště
- 25 Kč - nabití Napky jednorázovým převodem z účtu
- 20 Kč výběr kartou z bankomatu ČSOB
- 30 Kč výběr kartou z bankomatů ostatních bank v ČR
- 25 Kč + 2,5 % výběr kartou z bankomatů v zahraničí
- zdarma posílání peněz z Napky do Napky
- zdarma platby v obchodech
- zdarma platby na internetu
Do mobilní aplikace se uživatel přihlásí PINem. V ní pak má k dispozici aktuální stav svých financí a přehled všech transakcí. Již dříve jsme se mohli setkat s těmito předplacenými kartami: Čtěte zde: Porovnání předplacených karet - BLESK kontra COOP Novou aplikaci od investiční skupiny Rockaway s názvem Napka je možné pořídit online na www.napka.cz.
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|