Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB změnila svůj web. Stránky jsou modernější a přehlednější

31.7.2015  |  Veronika Dusová, zpráva ČSOB
  


ČSOB dnes spustila nový web. Stránky jsou modernější a přehlednější. Na snímku logo ČSOB.Dnešním dnem spustila ČSOB nový web, který se kromě standardní produktové nabídky zaměřuje na komplexní řešení potřeb klientů. ČSOB se rozhodla, podívat se na svou nabídku očima klientů. Díky spolupráci napříč celou skupinou poskytne zákazníkům nové informace a navrhne řešení jejich vybraných životních situací na jednom místě.
 

ČSOB změnila k dnešku své internetové stránky (www.csob.cz).

„Jdeme novým směrem v oslovování klientů i neklientů. Nově se jich totiž chceme ptát na jejich skutečné potřeby a ne jen izolovaně prodávat produkty. Lidé chtějí bydlet, pořídit si auto, cestovat, připravit se na stáří, ne nakupovat akcie, sjednávat hypotéku nebo pojištění. Zároveň ale víme, že i nadále bude část návštěvníků na webu vyhledávat produkty. Proto jsme i v této části připravili řadu vylepšení,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro Design a Marketing ČSOB.



ČSOB se rozhodla jít směrem zjednodušení a zpřehlednění internetových stránek. Vše doplnila moderní a čistá grafika a interaktivnější forma. V průběhu pohybu na stránkách se návštěvníkovi budou zobrazovat jen relevantní informace související s jeho životní situací a aktuálními potřebami podle toho, jakým směrem se na stránkách vydá.

Příchozí bude mít k dispozici orientační kalkulačky a intuitivní navigátor, který ho dovede po jednotlivých krocích k nejvhodnějšímu produktu či službě. Nový web nabídne i verzi pro chytré telefony a tablety. ČSOB má v plánu stránky nadále vylepšovat a rozvíjet na základě podnětů svých zaměstnanců i klientů.

Záměrem nového webu ČSOB je pomáhat klientům i mimo finanční oblast od A do Z. „Například v sekci „Chci poradit s bydlením“ jim pomůžeme vybrat tu správnou lokalitu s ohledem na kriminalitu, občanskou vybavenost, riziko povodní i cenu, nebo vytvořit kalkulaci celkových nákladů. Poskytneme vzorové smlouvy či tipy, na co si dát pozor, a samozřejmě nabídneme výhodné a bezproblémové financování,“ doplňuje Radek Hájek, výkonný ředitel pro Digitální bankovnictví ČSOB.

Na přípravě nového webu se podílely agentury Motion Media, Symbio Digital a Dobrý web. Koncept řešení potřeb zákazníků vznikl dále ve spolupráci s firmami Accenture a Trask solutions.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?

Obrázek: Podpis smlouvy Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho

Obrázek: KB hokejsita Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...

Index termínovaných vkladů v dubnu

Obrázek: Termínoindex Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...

všechny články v rubrice









   
 
Minutová půjčka
Minutová půjčka od 4,8 % p.a. Samozřejmě
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz