Další spojení mezi bankou a poradenskou sítí je na světě. Do 3 let budou mít 70 obchodních míst
7.9.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank a Broker Consulting | |
mBank společně se společností Broker Consulting, která zastřešuje stejnojmennou finančně-poradenskou síť, dnes oznámily uzavření strategického partnerství. To by se mělo přerodit do 3 let ve vybudování a provozování 70 nových obchodních míst s názvem BrokerPOINT, která budou fungovat na základě franšízy poskytované ze strany Broker Consulting. BrokerPOINTy budou nabízet finanční produkty, jako je pojištění, hypotéky, ale i klasické bankovní produkty, např. běžný účet, s tím, že na každé takové pobočce najdete i bankomat s vkladovou funkcí. Základem služeb těchto míst bude sestavení finančního plánu klienta.
Poskytování služeb v kamenných pobočkách s přímou podporou banky nedávno vyhlásila finančně-poradenská síť Partners (více zde), která na tomto projektu spolupracuje s UniCredit Bank. Také prodejní síť finančních produktů Chytrý Honza nedávno seznámila veřejnost s projektem kamenných poboček s názvem Chytrá adresa, kde by se měly prodávat ale služby a produkty všech (spolupracujících) bank. Nově dnes oznámila strategickou spolupráci i poradenská síť Broker Consulting a mBank. reklama
|
Nová obchodní místa pod označením BrokerPOINT oběma společnostem pomohou oslovit nové skupiny zákazníků a nabídnout jim nové možnosti v oblasti produktů a servisu. Společně nyní mBank a Broker Consulting podle svých slov reprezentují potenciál 1 milionu klientů. Cílem spolupráce obou značek je oslovení nových segmentů zákazníků. mBank do České republiky přinesla model moderního nízkonákladového on-line bankovnictví a Broker Consulting je naopak silný v osobním servisu na kamenných pobočkách i v domácnostech. Spolupráce umožní obou společnostem využívat synergie svých obchodních modelů. „Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 000 klientů (nyní má cca 500 tisíc klientů - pozn. redakce) a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Internet, v němž jsme prostřednictvím našich inovací na poli mobility a přímého bankovnictví lídry, doplníme prostřednictvím strategického partnerství o fyzický svět a naše produkty nově nabídneme skupinám zákazníků, kteří preferují poradenský model komunikace s bankou.“ Na druhé straně Broker Consulting umožní svým klientům těžit z produktové nabídky mBank. Vedle de facto bankovního provozu tak BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank. První BrokerPOINT bude letos v Praze, příští rok jich vznikne 20 po celé ČR Obě strany plánují otevření pilotních BrokerPOINTů ještě během letošního roku, v příštím roce by těchto prémiových obchodních míst mohly vzniknout přibližně dvě desítky. První obchodní místo vznikne v Praze do konce letošního roku. „Od BrokerPOINTů si slibujeme ještě lepší průnik do povědomí lidí v České republice. Budeme pro ně s mBank srozumitelnými a dostupnými partnery, kteří jim dokážou přinést peníze navíc. Od BrokerPOINTů si slibujeme také další růst naší společnosti, který trvá nepřetržitě již 17 let. V průběhu následujících tří let tak plánujeme dále rozšířit tým našich konzultantů a manažerů až o čtvrtinu ze současných více než 1 200 přibližně na 1 500 spolupracovníků. Několik desítek lidí s námi najde svou dostupnou podnikatelskou příležitost v provozování obchodního místa. BrokerPOINTy budou také znamenat otevření desítek nových pracovních míst po celé republice,“ vysvětluje Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting a doplňuje: „Již déle jsme plánovali propojení tří světů: moderního bankovnictví včetně on-line přístupu, nezávislého finančního plánování a realitních služeb. Partnerství s mBank je pro nás ideální příležitostí vytvořit něco nového, co v České republice dosud v takovém rozsahu nebylo. Broker Consulting a mBank se skvěle doplňují a až 70 nových BrokerPOINTů nám pomůže získat nové klienty a společně růst.“
všechny články | |
Dále v rubrice
Menší riziko a větší výnos: Jak rozumně rozdělit investice a dosáhnout stabilního růstu
Žít z výplaty do výplaty je čím dál tím častějším tématem napříč českou společností. Nejhůř je na tom zatím Generace Z, která je vesměs smířená s tím, že v životě bude hledat jiné a daleko snáz dosažitelné hodnoty, než je soukromé vlastnictví bytu...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Jak se zabezpečit na stáří
Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?
|
Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?
Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku. Při rozhodování mezi nájemním bydlením...
|
všechny články v rubrice
|