Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Banka Zuno už nebude jen online bankou. Zakládá kontaktní místa pro klienty s Chytrým Honzou

6.1.2016  |  Zdeněk Bubák
  


ZUNO BankBanka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.


Banka Zuno tak mění svoji strategii, kdy se deklarovala jako banka bez fyzických poboček. Je pravda, že nový obchodní projekt je něco mezi pobočkovou sítí a obsluhou přes online kanály. Banka spojila své síly s poradenskou sítí Chytrý Honza a jejími pobočkami nazývanými pojmem „Chytrá adresa“. Cílem banky je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde samozřejmě všechno zařídit online, ale některé služby už bude nově  možné vyřídit i osobně.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Spořicí účet s úrokem až 6,08 % p.a.více
Účet OPEN - úrok až 5,5 % p.a.více


Na kontaktních místech mohou zájemci refinancovat starý úvěr a získat tak lepší úrokovou sazbu od Zuno Bank. Mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.

ZUNO Bank - pobočkyZdroj: ZUNO Bank

Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví, což dokazuje například i nárůst uživatelů mobilních aplikací Zuno, které umožňují spravovat operace s bankou v mobilu. Přesto je celá řada klientů, kteří chtějí poradit, případně pomoct s některými změnami a telefonát na kontaktní centrum, případně chat přes webovou stránku, není pro ně vždy dostačující.

„Proto chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Kombinace internetu a osobní asistence



Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.

Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.

ZUNO Bank - Chytrá adresaZdroj: ZUNO Bank

„Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,“ říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.

Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Jak se zabezpečit na stáří

Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?

Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?

Obrázek: Dům a smlouva Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku. Při rozhodování mezi nájemním bydlením...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz