Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

AXA propaguje své nové životní pojištění

23.11.2011  |  Zdeněk Bubák


Finanční skupina AXA podpořila své nové investiční životní pojištění Kumulativ Life televizní a internetovou kampaní. Kromě toho probíhá téměř dvoutýdenní série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.

Televize a internet

Televizní a internetová kampaň, připravená agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty, bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny AXA. Zdůrazněna je především hlavní konkurenční výhoda nového pojistného produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní bonus.


Regionální kampaň

Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků s rostoucími procentuálními hodnotami, které symbolizují každoročně se zvyšující věrnostní bonus u Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.


Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.

Kumulativ Life

Investiční životní pojištění Kumulativ Life finanční skupiny AXA je určeno především klientům, kteří chtějí investovat a pojistit se s dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou je každoročně se zvyšující věrnostní bonus, jehož výše není omezena horní hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně řízených fondů, které byly pro tento finanční produkt speciálně vytvořeny.

Více o pojištění Kumulativ Life zde.

Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:

Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění



    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,60 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 4,70 % p.a. u měsíčního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

ČPP přichází s nabídkou nového připojištění. Co nabídne?

Obrázek: Autonehoda Na začátku jarní motoristické sezóny přichází Česká podnikatelská pojišťovna s nabídkou nového připojištění nulové spoluúčasti s názvem ESO. Kampaň je cílena na řidiče, kteří si chtějí vylepšit své havarijní pojištění o nadstandardní komfort. Co všechno nové připojištění přináší...

Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Hvězdy FP Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka...

Koupili jste si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Obrázek: Nákup na Eshopu Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména...

Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?

Obrázek: Podpis smlouvy Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz